Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:55:06 GMT

برگزاری همایش مهربانی معلولان در شمیرانات

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۱۹۹۶

برگزاری همایش مهربانی معلولان در شمیرانات

علیرضا عمادی رئیس بهزیستی شهرستان شمیرانات اظهار کرد: بمناسبت هفته گرامیداشت معلولان، همایش مهربانی در جامعه اخلاق مدار توسط بهزیستی شهرستان شمیرانات با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح و قرارگاه محله های اسلامی منطقه سه تهران، هفته جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش که با مشارکت دانشکده علوم پرستاری و مامایی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد از مددجویان و معلولین بهزیستی شهرستان شمیرانات تقدیر و تجلیل بعمل می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی قرارگاه محله های اسلامی منطقه سه تهران گفت: شعار امسال در هفته جهانی معلولین «پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت» است.

عمادی بیان کرد: از آنجائیکه مقام معظم رهبری در فرمایشی که داشتند فعالیت در راستای خدمت و رسیدگی به وضعیت معلولان را فقط مختص سازمان بهزیستی ننموده و همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی و سازمان های انقلابی نیز درگیر موضوع هستند؛ لذا در اولین همایش مهربانی در جامعه اخلاق مدار، که برگزار می شود سعی کردیم از مشارکت همه بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی بهره برداری کنیم.

وی افزود: از آنجائیکه مساجد می توانند نقش محوریت در ایجاد و تحقق یک جامعه اخلاق مدار در محله های اسلامی و جامعه اسلامی داشته باشند‌‌؛ در این مراسم نیز از مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان شمیرانات ناحیه شهید باهنر نیز بهره گیری نموده تا با حضور و نقش ائمه جماعات مساجد در محلات بتوانیم بستر مناسبی جهت توجه بیشتر به جامعه معلولان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: همایش مهربانی هفته جهانی معلولین شهرستان شمیرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن