Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:06:33 GMT

معرفی قایق‌های تفریحی کیش

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۲۳۴۴

معرفی قایق‌های تفریحی کیش

این جزیره زیبا با داشتن تفریحات آبی متنوعی مانند پاراسل، شاتل، غواصی، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد و غیره در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد، اما سرگرمی‌های جزیره کیش تنها به تفریحات آبی آن محدود نمی‌شود. مواردی چون بانجی جامپینگ، جایروکوپتر، قلعه وحشت، پارک دلفین، شهربازی و سالن‌های ماساژ، اجاره خودرو و غیره را هم باید به این تفریحات اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی لذتبخش‌ترین تفریحات کیش قایق‌سواری است. با این قایق‌ها و کشتی‌ها می‌توانید دور جزیره گشتی بزنید و از تماشای دنیای زیرآب لذت ببرید.

اگر می‌خواهید از تمامی یا بخشی از این تفریحات استفاده کرده و لذت سفر خود را چند برابر کنید، بهتر است دو سه روزی را مهمان جزیره کیش باشید. با اجاره سوئیت و ویلا روزانه در کیش با قیمت و کیفیت مناسب، در مقایسه با هتل‌های گران قیمت می‌توانید از هزینه‌های اقامتی خود کم کرده و مبلغ آن را صرف سرگرمی و تفریحات مختلف کنید. برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب در جزیره کیش وارد وب سایت homsa.net شده و از بین 196 اقامتگاه مختلف در کیش، بهترین گزینه را متناسب با بودجه و علاقه‌مندی خود انتخاب کرده و با خیال راحت راهی سفر شوید.  

انواع کشتی و قایق تفریحی در کیش

قایق‌های تفریحی کیش را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم کرد.

کشتی های شبانه جزیره کیش
قایق های کف شیشه ای
قایق های آکواریومی کیش
قایق های بادبانی

کشتی های شبانه جزیره کیش

 

کشتی های شبانه جزیره کیش همانطور که از نام آن پیدا است در طول شب از گردشگران استقبال می‌کنند. این کشتی‌ها معمولا ساعت 9 کنار اسکله لنگر می‌اندازند و مسافران را به یک ضیافت شبانه دعوت می‌کنند. برای ورود به این کشتی باید مبلغی را به عنوان ورودی پرداخت کنید. از ساعت 9 شب تا ساعت 1 بامداد، با یک شام خوشمزه از مهمانان پذیرایی می‌شود. در کشتی ‌های شبانه جزیره کیش برنامه‌های متنوعی برای سرگرم‌کردن مسافران در نظر گرفته شده از جمله اجرای موسیقی، برگزاری جشن و شادی و قرعه‌کشی‌های جذاب همراه با جوایزی نفیس.

قایق های کف شیشه ای کیش

اگر اهل غواصی نیستید، پیشنهاد می‌کنیم از انواع کشتی های کف شیشه ای یا آکواریومی استفاده کنید تا تماشای دنیای زیر آب را از دست ندهید. قایق های کف شیشه ای این امکان را به شما می‌دهند که بدون نیاز به شنا یا شیرجه‌زدن در آب انواع ماهی‌ها، مرجان‌ها و سایر موجودات دریایی را از کف قایق تماشا کنید. این نوع قایق ها کار خود را از ساعت 10 صبح آغاز می‌کنند و اگر شرایط دریا مساعد باشد تا غروب ادامه پیدا می‌کند. طول مدت هر بار سوارشدن در این قایق‌ها یک ساعت است.

قایق های آکواریومی کیش

کشتی های آکواریومی نیز مانند کف شیشه‌ ای امکان مشاهده دنیای زیر آب را در اختیار شما قرار می‌دهند و استقابل زیادی از آن‌ها می‌شود، اما نسبت به کف شیشه‌ای‌ها در رتبه دوم محبوبیت قرار دارند. این قایق‌ها هم کار خود را از ابتدای صبح آغاز می‌کنند و تا هنگام غروب فعالیت دارند.   

پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کیش، قایق‌سواری با یکی از این دو نوع قایق تفریحی را حتما امتحان کنید. 

قایق های بادبانی کیش

یکی از مهیج‌ترین قایق‌های تفریحی کیش، انواع بادبانی هستند. قایق‌های بادبانی یا کاتامارن جزو دسته قایق‌های لاکچری کیش محسوب شده و به صورت تک نفره یا دو نفره هدایت می‌شوند. اگر مهارتی در حرکت این نوع قایق‌ها در دریا ندارید نگران نباشید، یک ناخدا شما را همراهی خواهد کرد. لذت حرکت بر روی امواج خلیج فارس با قایق بادبانی قابل توصیف نیست.

ناگفته نماند استفاده از انواع قایق بادبانی برای افراد زیر 18 سال ممنوع است.

قایق‌های بادبانی به دلیل هیجان زیادی که ایجاد می‌کنند، بین جوانان بسیار محبوب هستند. اکیپ‌های دوستی چند نفره با اجاره آپارتمان مبله در کیش، فرصتی را فراهم می‌کنند تا از همه تفریحات این جزیره به بهترین شکل و با کمترین هزینه استفاده کنند.

علاوه بر موارد عنوان شده، قایق های تفریحی دیگری هم در کیش وجود دارند از جمله قایق‌های ماهیگیری، قایق های تندرو، کایاک پدالی و پارویی، قایق و کشتی‌های VIP ، کایت بوردینگ، کریزی بوت و غیره که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

از زیباترین کشتی های تفریحی کیش هم می‌توان به کشتی تفریحی امپراطور، اوستا، نوید دریا، گوهر، آرتمیس، تارا و دنا نام برد. کشتی‌های طوطیا و ستاره دریایی هم از انواع آکواریومی و کف شیشه‌ای هستند. این قایق‌ها متناسب با نوع و امکاناتی که دارند، هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند بنابراین نمی‌توان محدوده قیمت مشخصی را برای آن‌ها عنوان کرد.  

منبع: فارس

کلیدواژه: جزیره کیش کیش آب قایق شبانه جزیره کیش قایق های بادبانی قایق های تفریحی تفریحی کیش کف شیشه ای قایق ها کیش قایق کشتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری

ایسنا/اصفهان بهره‌برداری از ۱۶ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور مدیران شهری اصفهان برگزار شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است. شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

عباس حاج‌رسولی‌ها رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با تاکید بر اینکه مردم سالاری یکی از زیبایی‌های بارز جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: منتخبان هر دوره از شوراها، خدمتگذارام مردم در دوره چهارساله هستند و با انتخاب شهردار در راس مدیریت شهری، به مردم سالاری روحی تازه می‌بخشند، در مدت ۱.۵ سال دیگر مردم مجدد شورای دیگری را انتخاب می‌کنند و هر حرکتی در این شهربا پشتوانه انتخابات مردمی انجام می‌شود.

وی افزود: البته در شورای اسلامی شهر کمیته گردشگری با هدف توسعه گردشگری و توجه به این بخش فعال است. امروز اقدامات و دستاوردهای جدید شهرداری در جهت ارتقای عرصه گردشگری رونمایی خواهند شد؛ مدیریت در مجموعه تفریحی سپاهان در این شرکت به خوبی انجام می‌شود و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم. گفتنی است، کوه نور ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که همانند این مجموعه‌ نه تنها در ایران، بلکه حتی در کشورهای دیگر ندیده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر تاکیدی ویژه بر حمایت از صنعت گردشگری در اصفهان دارد و اعتبار قابل‌توجهی را به این موضوع اختصاص داده است. طراحی و اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه گردشگری صفه، اقدامی چشمگیر و قابل‌توجه در افزایش ظرفیت‌های تفریحی شهر و صنعت گردشگری است.

راه‌اندازی دو مجموعه جدید تفریحی در شرق و شمال شهر اصفهان

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، در این مراسم با تشکر از زحمات مجموعه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مردم در بازدید از بعضی محلات محروم، برقراری امکانات تفریحی برای استفاده کودکان و نوجوانان این مناطق بود، از این جهت تصویب شد تورهای گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده برگزار شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» محقق شود.

وی از بهره‌برداری دو مجموعه تفریحی جدید تا پایان سال جاری با ویژگی‌های متفاوت خبر داد و گفت: تفریح حق طبیعی شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم. مقرر شد تا پایان امسال، دو سایت تفریحی جدید با ویژگی‌های کاملا متفاوت در شهر راه‌اندازی شود. این‌ دو مجموعه در شرق و شمال شهر و در راستای رسیدگی به مناطق کم‌برخودار راه‌اندازی می‌شود.

اجرای ۱۶ پروژه شاخص با ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار در مجتمع گردشگری صفه

سعید ساکت مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این آیین، اظهار کرد: تلاش کردیم تا قدمی در عرصه صنعت نشاط و تفریح در استان برداریم و در این جهت امنیت و آرامش امروز ما نتیجه همکاری سبزپوشان فرماندهی انتظامی و آتش‌نشانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین وجود سرمایه‌گذارانی است که بخشی از سرمایه‌های خود را با وجود خطرپذیری به این بخش اختصاص دادند و شعار «با هم بهتریم» را در این عرصه به ظهور رساندند و نقطه تعامل ما و این مجموعه سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و نشاط و تفریح هستند.

وی با اشاره به ۸۸۸ روز خدمت خود در این مجموعه، افزود: تلاش همه همکارانم در این مجموعه، باعث ایجاد آرامش بیشتر و تفریح سالم برای مردم است و در این مدت نزدیک به ۳ میلیون نفر و یک میلیون خودرو به این مجموعه وارد شدند، همچنین ۶۰۰ هزار نفر از تله کابین صفه استفاده کردند. هیئت‌مدیره در این عرصه ریسک پذیر با ما همراه شدند و نگاه و ظرفیت و تعامل خود را در اختیار ما قرار دادند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه ما در جهت هدف شهردار تحقق «شهر زندگی» حرکت کردیم، گفت: در مرحله اول استاندارد سازی سازه‌ها انجام شده است، در گام دوم بهینه‌سازی اجرایی شد تا امکانات مردم نصف جهان در مجموعه‌های تفریحی توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز پهنه صفه هر روز به بهانه طبیعت گردی و کوه گردی آغوش خود را برای فرهیختگان باز می‌کند، تصریح کرد: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است و در کنار آن اصلاح بولینگ و ظرفیت‌های غذایی، گازکشی، برج پرچم و سالن بولینگ در این مراسم افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس