Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌الاسلامم حمزه خلیلی با بیان اینکه معدن سنگ رود عمارلو معروف به معدن ذغال‌سنگ در وسعت ۳۶هکتار در سال ۱۳۵۰به بهره برداری رسیده و تا سال ۱۳۶۹ (قبل از زلزله رودبار) فعال بوده است گفت: در سال ۹۴ سازمان خصوصی سازی انحلال معدن را اعلام و پس از آن معدن در اختیار اداره کل صمت گیلان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی گیلان در راستای حمایت از تولید و احیای حقوق عامه اجازه فروش اموال معدن را نخواهد داد اظهار کرد: هیچ کدام از دستگاه‌ها نباید از معدن خارج شده و تمام اقداماتی که تاکنون انجام شده است متوقف می‌شود.

رییس کل دادگستری گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی برای کسانی که در انحلال و عدم فعالیت این واحد تولیدی نقش داشته‌اند پرونده قضایی تشکیل خواهد داد و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با توجه به اینکه سابقا حدود ۳۰۰۰ نفر در این معدن مشغول به کار بوده اند و روزانه ۳۵۰تن ذغال سنگ در آن تولید می‌شده تصریح کرد: احیای مجدد معدن زغال‌سنگ در دستور کار جدی دستگاه قضایی گیلان قرار دارد و راه اندازی این واحد بزرگ معدنی از نظر معیشتی و اشتغال زایی، خصوصا برای بومیان، نقطه عطفی در رشد و شکوفایی اقتصاد شهرستان و استان خواهد بود و رونق و پویایی را همانند سال‌های گذشته برای مردم منطقه فراهم خواهد آورد.

پربیننده ترین آیا می‌ توان کسی را با سند یا فیش حقوقی از کلانتری آزاد کرد؟ برکناری سرپرست اداره ثبت ملارد در بازدید سرزده رییس سازمان ثبت آیا می توان فرزند را از ارث محروم کرد؟ فتوای رهبر معظم انقلاب درباره نشان‌ دادن ساز در تلویزیون اقدام یک قاضی برای نجات متهمی که در دادسرا دست به خودکشی زد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قوه قضاییه معدن ذغال سنگ رییس کل دادگستری فعالیت تولیدی دستگاه قضایی گیلان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار