Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی پیرهادی عضو شورای شهرتهران در تذکر پیش از دستور خود  در خصوص لزوم مناسب سازی در حوزه شهری با اشاره به اینکه موضوع پیوست را به عنوان یکی از موضوعات کلیدی در پروژ های عمرانی، ارزیابی اجتماعی فرهنگی،  قبل حین و بعد از پروژه را باید در نظر بگیریم و اگر مناسب سازی ها دیده شود نقش بسزایی در این مساله خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی شهرداری قبل از نظام بودجه ریزی در حوزه عمرانی این مساله را حتما باید به صورت خاص دیده شود، ابراز داشت: مشکل این است که بحث های بودجه پیوست در دل هرپروژه دیده می شود در حالیکه مطالعات باید نشان دهد که پروژه ای را نباید انجام دهیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در زمان شهرداری  قالیباف بر روی این موضوع تاکید شد و می دیدیم که وقتی پیوست صورت می گرفت به این نتیجه می رسیدیم که نباید پروژه انجام گیرد.

پیرهادی گفت: وقتی بودجه در نظر می گیریم و طرح را تصویب می کنیم دیگر توجه به   پیوست ممکن نیست و باید بودجه ای برای پیوست به صورت جداگانه در سال قبل داشته باشیم تا پروژه هایی که در نظر دارد قبلش ارزیابی پروژه ها دیده شود. تا ارزیابی تاثیرات فرهنگی اجتماعی به صورت خاص ببیند.و اگر آن پروژه مورد تایید قرار گرفت انجام شود.

وی همچنین با گرامیداشت روز جهانی داوطلب ابراز داشت: این مساله در دین ما مورد تاکید بوده و همه انبیا نسبت به آن تاکید داشتند که دستیابی از اقشار آسیب پذیر صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران بودجه فضاهای شهری قالیباف دیده شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

بودجه عمرانی افزایش یافت

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح این جدول، گفت: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است.

وی ادامه داد: هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است. ما بودجه عمرانی را افزایش داده‌ایم و بودجه عمرانی به هیچ وجه کم نشده است، به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6092919 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی