Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم تجلیل از مهین فرهادی‌زاد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و با حضور سیدرضا صالحی‌امیری، مهدی علی‌نژاد، نصرالله سجادی، کیکاووس سعیدی، محمد پولادگر، محمدرضا داورزنی، غلامرضا شعبانی‌بهار، طاهره طاهریان، پیمان فخری برگزار شد.

سیدرضا صالحی‌امیری در مراسم تجلیل از مهین فرهادی‌زاد اظهار داشت: ما امروز از شخص تجلیل نمی‌کنیم بلکه از شخصیت تجلیل می‌کنیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز از همه زنان ایران زمین تجلیل می‌کنیم‌.

وی در ادامه افزود: امروز در المپیک دختران ما می درخشند و غرور ایرانی را به نمایش می‌گذارند.  به زودی تالار ورزش زنان را افتتاح می‌کنیم و همه خدمات و‌ تلاش زنان در آن تالار دیده می‌شود. همه شما بر گردن ورزش حق دارید و روزی از شما تجلیل خواهیم کرد. به زنان می‌گویم اگر امروز هویت دارید و می‌درخشید به خاطر تلاش بزرگان است و اگر درخت ورزش زنان سبز است به خاطر ریشه‌هایی است که در زمین دارد‌.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: زنان ما برای رسیدن به سکو بیش از مردان انگیزه دارند. در ایران اصلی به نام تبعیض نداریم و در بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس و مسابقات آینده خواهید دید که نیمی از کاروان زنان هستند. باید به سمت عدالت حرکت کنیم حق نیمی از جامعه است که در جهان و در سکوهای جهانی قرار بگیرند.

صالحی‌امیری خاطرنشان کرد: امروز نیاز به افزایش حضور بانوان وجود دارد چون مجامع جهانی ناعادلانه نگاه تبعیض آمیز را نسبت به زنان به تصویر کشیدند و ما با حضور خود آن را به نگاه عدالت محور تغییر می‌دهیم. زنان ما می‌توانند در تمام عرصه‌ها حضور داشته باشند و بدرخشند ما نه به تحجر می‌اندیشیم نه به ولنگاری.

هم‌چنین مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش در این مراسم عنوان کرد: اگر رشادت‌ها و پشتکار برخی از بانوان ما در دهه ۶۰ نبود، ورزش بانوان به اینجا نمی‌رسید. خوب است وقتی افراد هستند مراسم بزرگداشت برگزار شود. فرهادی‌زاد، طاهریان و خیلی از بانوان ما که ورزش بانوان را بعد از انقلاب احیا کردند، نه فقط برای ورزش ایران بلکه برای ورزش جهان اسلام کار کردند.مخالفت هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با درخواست فدراسیون کشتی/ مطالبه کشتی‌گیران به حق نیست

در پایان این مراسم از خانم فرهادی‌زاد تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ایران صالحی امیری فرهادی زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!