Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از نجات جان ۴ نفر از سرنشینان یک فروند قایق غیر مجاز در ۶ مایلی بندر تیاب خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی تختی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته هر چند اطلاع‌رسانی شده بود که تردد دریایی با خطراتی روبه‌رو است اما یک فروند قایق به صورت غیرقانونی از اسکله تفریحی بندر تیاب قصد داشت به هرمز سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در اواسط مسیر متاسفانه این قایق دچار حادثه می‌شود و جان سرنشینان به خطر می‌افتد. 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: پس از اینکه حادثه رخ می‌دهد یکی از سرنشینان این قایق با مرکز جستجو و نجات و اعلام شرایط اضطراری تماس می‌گیرد و بلافاصله نیروهای امداد و نجات و همیاران ناجی بندر تیاب به محل حادثه اعزام شدند. 

وی تصریح کرد: شب گذشته پس از انجام عملیات تیم ناجی، سرنشینان این قایق غیرمجاز نجات یافته و به اسکله تیاب منتقل شدند. 

7 خدمه و ملوان شناور از غرق در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر نجات یافتند‌حادثه‌ای تلخ حین مانور آتش‌نشانی در دزفول/ یک آتش‌نشان ‌در آب غرق شد + فیلمهرمزگان به دنبال کاهش آمار غرق شدگی در سواحل و رودخانه‌ها

محمدحسینی گفت: عامل اصلی وقوع این اتفاق عدم توجه به اخطارهای صادره از سوی اداره کل هواشناسی استان و منع تردد دریایی بود همچنین این قایق از سیستم کمک ناوبری و مخابراتی استفاده نمی‌کرد که خطر سفر دریایی را افزایش می‌دهد. 

وی ادامه داد: از تمام شناورهای تجاری و تفریحی می‌خواهیم قبل از دریاروی از سالم بودن تجهیزات ایمنی و ارتباطی شناور اطلاع حاصل کرده و به اخطاریه‌های هواشناسی توجه کنند.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر تیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: در پی وقوع سیل در ارتفاعات موسوم به شملق مفقودی این ۲ نفر گزارش شده بود که نجاتگران هلال احمر پس از حدود ۲ ساعت تلاش و جست و جو، آنان را پیدا کرده و نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: مأموران این جمعیت همچنین پس از رسیدن به صحنه حادثه و مشاهده انسداد جاده روستای ساروق داورزن بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، به ۲ خودرو که در مسیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را از مسیر سیلاب بیرون کشیدند.

وی اظهار کرد: پس از این حادثه و به دنبال بارش‌های شدید ساعات گذشته که منجر به وقوع سیل و ورود گل و لای به منازل روستای سلیمانیه در شرق سبزوار شد، تیم‌های امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شده و به یاری مردم گرفتار شده در سیلاب شتافتند.

رفیعی گفت: تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال امدادرسانی به مردم روستای سلیمانیه هستند و با توجه به گزارش‌های دریافتی حدود ۱۰ منزل مسکونی درگیر سیلاب شده‌اند.

کد خبر 6096644

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات نجات سرنشینان پراید نگون‌بخت در سیل وحشتناک | فیلم
  • فیلم| لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی
  • ببینید | لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند