Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر منامه در حالی میزبانی بازی‌های پاراآسیایی جوانان را بر عهده گرفته که تقریباً نمادی از این میزبانی در شهر دیده نمی‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از بحرین، چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان از روز چهارشنبه هفته گذشته با برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر آغاز شد و تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر منامه در حالی میزبان این رویداد است که نتوانسته در بخش‌هایی از این میزبانی نمره قبولی بگیرد. یکی از مهمترین بخش‌ها مربوط به حمل و نقل ورزشکاران به محل برگزاری مسابقات و بازگشت به هتل است. به دلیل زمان‌بندی حرکت اتوبوس و کمبود آنها، ورزشکاران باید حداقل سه ساعت زودتر هتل را ترک کنند و این موضوع در بیشتر مواقع مشکلاتی را برایشان ایجاد می‌کند.

تغییر متناوب برنامه نیز از دیگر مسائل پیش‌روی تیم‌های شرکت کننده است و هر شب باید منتظر اعلام برنامه جدید بود تا بتوان برای آن اقدامات لازم انجام شود.

نکته دیگری که می‌توان به میزبانی شهر تقریباً 200 نفری منامه نمره منفی داد، مربوط به عدم اطلاع‌رسانی شهری است. تقریباً به طور کامل می‌توان گفت که هیچ خبری در حد یک بنر در شهر نیست.

در کنار این مسائل، برخی شرایط نیز وجود دارد که کاملاً به چشم می‌آید و قابل تحسین است. در شهر منامه خبری از زباله‌های خیابانی نیست. یک فرهنگ‌سازی صحیح در کنار نصب سطل‌های زباله متعدد باعث شده منامه شهری تمیز باشد.

همچنین باید به شرایط رانندگی نیز اشاره کرد. وجود چراغ‌های طولانی و ترافیک‌های عصرگاهی شاید باعث سر رفتن حوصله رانندگان شود، اما اینجا خبری از بوق زدن نیست.

بازی‌های پاراآسیایی جوانان| ثبت اولین طلای کاروان ایران در روز سوم/ شناگران و دوومیدانی‌کاران 5 مدال گرفتند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار بحرین کمیته ملی پارالمپیک NPC اخبار بحرین کمیته ملی پارالمپیک NPC بازی های پاراآسیایی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)