Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی نامه‌ای به احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس ضمن انتقاد از حضور پنجاه درصدی وی در رای‌گیریهای مجلس و همچنین حضور حاشیه‌ساز در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید از این نماینده مجلس دعوت کرد تا با حضور در دانشگاه، پاسخگوی انتقادات مطرح شده باشد.

در بخشی از این نامه به نادری آمده است:  شما اوایل کار با نیروی بالا و امیدوار کننده ظاهر شده و اتفاقات انگیزه بخشی را رقم زدید، اما با گذر زمان گویا آن انگیزه و ممارست قبل را از دست دادید، تا جایی که طبق آمارها شما صرفا در نیمی از رای گیری های مجلس شرکت داشته اید! و حاشیه اخیرتان هم تماشای بازی تیم اسپانیایی رئال مادرید در ورزشگاه اختصاصی آن است! که در جریان سفر شما به اسپانیا برای شرکت در اتحادیه ی بین المجالس اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: گرچه عذرخواهی شما پسندیده بود اما قضیه عمیق تر از این حرفهاست. رفتن به چنین ورزشگاهی آنهم در اوج فلاکت ها و بدبختی ها و بیچارگی های ملت و خصوصا مردم حوزه انتخابیه ی خودتان امری کم اهمیت نیست. این انتقاداتِ ما به تاسی از امیرالمومنین علی (ع) است که اعتقاد داشت هرگاه کارگزاری در مجلسی دعوت شود که اغنیا در آن دعوت شده باشند و فقرا فراموش شوند، او را باید به بدترین شکل افشا و رسوا کرد و این اعتقاد را در حکومتش به التزام عملی تبدیل کرد!

جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی در بخش دیگری از نامه خطاب به نادری، نوشته است: شما الان باید درباره حضور پنجاه درصدی خود در رای‌گیریهای مجلس به رسانه ها پاسخگو باشید اما وندالیسم اسپانیا دغدغه‌تان است و ش تصویب نشده و دولت های وادار به کار نشده برایتان اهمیتی ندارند؟! اگر به اسپانیا می‌روید و تفریح های آنچنانی دارید و بازیهای چند صد دلاری را تماشا می کنید و ملکوت آسمان ها فرشتان شده و سقف آرزوهای جوانان مملکت برایتان خاطره است. چرا این عمل نامشروع از سوی یک مسئول حاکمیتی که همچون سیلی برای مردم مستضعف و درگیر نان شب سنگین است را نشر دادید؟! واقعا چند درصد از مردم توانایی حضور در این ورزشگاه را دارند؟! 

این تشکل‌ دانشجویی در پایان تاکید کرده است: ما همچنان خواهان شنیدن توضیحات و پاسخ های شما هستیم. بدین وسیله از شما دعوت می شود تا برای پاسخ به انتقادات مطرح شده درمورد عملکرد مجلس و شخص جنابعالی و خصوصا حواشی اخیر؛ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران حضور به عمل‌ آورید.

21721

کد خبر 1579680

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد