Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس،  مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، در جلسه شورا با اشاره به بازدید سرزده آیت الله رییسی رییس جمهور از محله شهید هرندی، گفت: در ابتدا لازم است خاطر نشان کنم که اینجا محله شهید هرندی است و برخی به اشتباه محله هرندی می گویند، در حالیکه شهید هرندی از شهیدان بزرگوار قبل از انقلاب است که همه او را می شناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آقای رییس جمهور تشکر می کنیم که در اقدامی بی سابقه به صورت سر زده از یک محله شهر بازدید کرد. 

چمران با اشاره به اینکه تا به حال  سابقه نداشته که یک رییس جمهور از محلات پایتخت سرزده بازدید کند  ابراز داشت: ما امیدواریم در این محله که گفته می شود خطر آفرین است با این حضور راحت، دوستانه ، صمیمانه و دلسوزانه اقدامات مورد نیاز در آنجا تامین شود. 

وی  افزود: امیدواریم با این اقدام برنامه هایی که تدوین می شود برای اصلاح این منطقه و محله هر چه سریعتر اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران محله هرندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

جواد نکونام سرمربی استقلال اظهار داشت: تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. 

او ادامه داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه می کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. 

او افزود: با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود