Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف اصل شرهانی، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به وقوع یک فقره سانحه رانندگی در مسجدسلیمان در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه امروز، یکشنبه ۱۴ آذرماه گفت: مصدوم که مردی ۳۱ ساله است، به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان انتقال یافت.

او افزود: با توجه به اینکه فرد مصدوم دچار آسیب در چندین نقطه از بدن شده و نیاز به مراقبت‌ها و مداخله‌های درمانی بیشتری دارد، پزشک معالج دستور انتقال سریع او را به بیمارستان اهواز صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصل شرهانی اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص بیمار، انتقال او از بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان به بیمارستان امام خمینی (ره) به وسیله بالگرد اورژانس انجام شد و هم اکنون تحت مراقبت و معالجه قرار دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریتهای پزشکی بالگرد اورژانس اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد دیزل قطار با واگن در روز چهارشنبه در ایستگاه هجرت اهواز چهار نفر مصدوم شدند.

این حادثه در ساعت ۹:۱۲ دقیقه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در ایستگاه هجرت فلکه راه‌آهن اهواز رخ داد و چهار نفر مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله گزارش شده که با آمبولانس به بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901719

دیگر خبرها

  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت