Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@14:41:23 GMT

معرفی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۳۰۶۶

در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور به عنوان نماینده، ولی فقیه و رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی معرفی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین موسی پور آمده است: " انتظار میرود مشی این شورا به تبعیت از شیوه‌ی راهنمایان بزرگ دینی، براساس تبیین و عمق بخشی به شعار‌ها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دل‌های مخاطبان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شورا از آغاز بر این اساس شکل گرفته و حرکت کرده و باید هرچه بیشتر به آن اهتمام ورزد.
توصیه‌ی اینجانب مردمی کردن بزرگداشت‌ها، و فعال کردن مساجد و نهاد‌های مردمی، و به کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی است. توصیه‌ی دیگر چابک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زائده‌ها و فرسودگی‌های آن است. "
در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از زحمات ۴۱ ساله آیت الله احمد جنتی به عنوان رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجلیل شد.
آیت الله جنتی پیشتر، استعفا خود را از ریاست شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی تقدیم رهبر معظم انقلاب اسلامی کرده بود. برچسب ها: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ، معرفی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات معرفی شورای هماهنگی تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین نشست رابطین فرهنگی و ائمه جماعت هلال احمر چهار استان اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی و زنجان با هدف هم اندیشی فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این نشست به تبیین و تشریح اهمیت برنامه‌ریزی و رفع آسیب‌های اجتماعی در کشور پرداخت.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را به گسل‌های تشبیه کرد که مانند گسل‌های طبیعی ویران‌گر و خسارت‌آفرین هستند. حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در ادامه به مرور برخی از خدمات جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی همچون زلزله خوی پرداخت و تصریح کرد: همان‌طور که هلال‌احمر در این حادثه به تسکین آلام و التیام رنج‌های مردم کوشید، باید در زلزله‌فرهنگی نیز یاری رسان مردم باشد.

نماینده ولی فقیه تسکین آلام روحی و حفظ سلامت معنوی جامعه را نیز از وظایف جمعیت هلال‌احمر برشمرد و افزود: در جمعیت هلال احمر، برنامه ریزی و هدایت فعالیت‌های فرهنگی، گسترش و ارتقای فرهنگ دینی و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی بر عهده حوزه نمایندگی ولی فقیه است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی با طرح این پرسش که آیا تنها زلزله خانه‌ها و شهرها را ویران می‌سازد؟ ادامه داد: دشمنان با ابزارهای متعدد تبلیغانی سعی دارند ایمان و امید را در جوانان ایران اسلامی کاهش دهند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه بر اهمیت خنثی‌سازی این توطئه‌ها با برنامه‌ریزی فرهنگی تاکید کرد.

پاسخ به شبهات و تولید محتوای معرفتی با بهره‌گیری از ابزارهای کارآمد و نگاه خلاقانه به منظور خنثی‌سازی این نقشه‌ها، توصیه حجت‌الاسلام والمسلمین معزی به مبلغان حاضر در این نشست بود.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فعالیت داوطلبانه تنها با بخشنامه و دستورالعمل ممکن نیست، تصریح کرد: فعالیت داوطلبانه نیازمند روحیه و اراده انسانی است که ترویج آن در پرتو ارتقا فرهنگ دینی و تبیین معارف دینی امکان پذیر است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در این بخش مقاومت و ایستادگی مردم غزه اشاره کرد که در نتیجه اراده انسانی و پایبندی به آرمان‌های اخلاقی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه این مقاومت نه با بخشنامه بلکه با بهره‌گیری از معرفت دینی حاصل شده است، افزود: این ایستادگی برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی است. حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند مبلغانی است که توانایی ایجاد ارتباط با جوانان را داشته باشند به ارائه رهنمودهایی در خصوص نحوه ارشاد و تبلیغ دین پرداخت و بر این مساله تاکید کرد که مبلغ بایستی زبان و ادبیات نسل امروز بشناسد.

کتاب‌خوانی، توجه به بهره‌گیری از فضای مجازی، ارتباط صمیمانه با نمازگزاران، تقویت تعامل با جامعه مخاطب از جمله توصیه‌های نماینده رهبر معظم انقلاب به رابطین فرهنگی حاضر در این نشست بود.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی ترویج فعالیت های قرآنی را از جمله وظایفی برشمرد که باید رابطین فرهنگی جمعیت در استان‌ها دنبال نمایند.

وی در ادامه به مرور اهداف چهارگانه جمعیت هلال احمر پرداخت و در تبیین اهداف چهارگانه بر اهمیت سودمندی در دین مبین اسلام تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این نشست از انتشار مجدد مجله مهروماه به صورت الکترونیکی در این مجموعه نیز خبر داد، افزود: حوزه نمایندگی سعی دارد با بهره‌گیری از فضای وب و بسترهای روز، محتوای معرفتی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

وی در این نشست به ائمه جماعات در جمعیت هلال احمر توصیه کرد که با بهره‌گیری از برنامه‌های خلاقانه ارتباط خود را با کارکنان، جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر تقویت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در این مراسم از مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استانی آذربایجان شرقی به عنوان میزبان این برنامه نیز قدردانی کرد. در این نشست، حاضران به ارائه گزارش عملکرد، نکات و پیشنهادهات خود در خصوص فعالیت‌های فرهنگی در جمعیت هلال احمر پرداختند.

کد خبر 6092770

دیگر خبرها

  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود