Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران را قابل تقدیر دانست و گفت: این کار مقدمه‌ای برای رونق گردشگری شهری در تهران است.
به گزارش آریا، سیداحمد علوی، در تذکر قبل از دستور خود در جلسه بیست و نهم شورای شهر تهران گفت: پس از گذشت حدود 2 سال از اولین روز‌های همه گیری کرونا که همه صنوف به ویژه صنعت پر رونق گردشگری را در جهان تحت شعاع قرار داد، در روز‌های اخیر شاهد بازگشت آرام آرام رونق به گردشگری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گردشگری را صنعتی خواند که قبل از شیوع کرونا در حال عبور از صنعت نفت در جهان بود و افزود:، اما متاسفانه پیشرفت این صنعت با سد کرونا متوقف شد و ضربه سنگینی خورد.
رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران ادامه داد: اکنون که با واکسیناسیون عمومی در کشور‌های صاحب صنعت گردشگری و همینطور کشور خودمان شاهد کمتر شدن محدودیت‌ها هستیم، بار دیگر چرخ صنعت گردشگری به حرکت درآمده است.
وی با اشاره به اقدام قابل تقدیر شهرداری تهران در برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری گفت: با تقدیم دعوتنامه اجلاس گردشگری شهری به دبیر کل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (unwto) در حاشیه نشست مجمع عمومی اعضای وابسته این سازمان در اسپانیا که قرار است به میزبانی تهران برگزار شود، شاهد روز‌های درخشان گردشگری شهری در تهران خواهیم بود.
علوی این اقدام را نوید بخش رونق گردشگری شهری در تهران خواند و تاکید کرد: از شهرداری تهران و شرکت نوسازی عباس آباد که به عنوان عضو وابسته unwto ابتکار برگزاری اجلاس گردشگری شهری را که به حق یکی از موضوع‌های مغفول مانده شهرداری تهران بود، در دست گرفته اند، تقدیر می‌کنیم.
وی یادآور شد: این اتفاق می‌تواند علاوه بر رونق گردشگری شهری در تهران، به رونق سایر مشاغل نیز کمک کند، مشاغلی که همگی تحت تاثیر کرونا دچار آسیب شده و حالا فرصت مناسبی پیش آمده است تا با رونق گردشگری شهری به آن‌ها نیز کمک شود.
رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد تا تهران مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی شود و نه شاهراه ارتباطی.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گردشگری شهری تهران گردشگری شهری در تهران رونق گردشگری شهری شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تولید ۱۲۵۰۰ تن عسل در استان فارس
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود