Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@03:04:39 GMT

صدری: در پرداخت پول کالدرون کوتاهی نداشتیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۳۳۰۹

صدری: در پرداخت پول کالدرون کوتاهی نداشتیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد از کارگزار جدید این باشگاه ضمانت‌های بانکی گرفته خواهد شد.

به گزارش مشرق،‌ مجید صدری در مراسم رونمایی از کارگزار باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما با حداقل سه چهار شرکت مذاکره و در نهایت با یک شرکت توافق کردیم. این قرارداد را در سه حوزه بررسی کردیم. یک فضای مجازی و اسپانسری پیراهن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که ۲۲۰ میلیارد است. بحث دیگر تبلیغات محیطی است که قرار شد از بازی بعد تبلیغات محیطی به طور کامل در اختیار ما باشد که ما برای فصل جاری در این زمینه قرارداد ۱۱۰ میلیاردی بستیم. موضوع سوم هم بحث حق پخش زنده است که اگر ما بتوانیم با صدا و سیما تعامل داشته باشیم، قرارداد ۳۰۰ میلیاردی هم در این زمینه بستیم.

وی افزود: یعنی در کل ۶۳۰ میلیارد تومان قرارداد ما با کارگزار خواهد بود. این قرارداد هم برای سه سال خواهد بود در آن صراحتاً نوشتیم که کف تضمین برای سال‌های آینده باید ۲۰ درصد افزایش یابد. ما یک پیش پرداخت هم دریافت کردیم که توانستیم ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان هم روز گذشته پرداخت کنیم. همچنین تلاش کردیم ضمانت بانکی هم دریافت کنیم. ما برای هر مورد قرارداد یک ضمانت بانکی حُسن انجام کار هم می‌گیریم و در قرارداد آمده که ظرف سه هفته این ضمانت نامه را به ما بدهند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نام کارگزار جدید باشگاه شرکت «ایده‌پویان ماژ» است. ما تلاش کردیم تمام موارد قانونی هم در انتخاب کارگزار رعایت کردیم.

بیشتر بخوانید:

کارگزار پرسپولیس معرفی شد

وی ادامه داد: سعی کردیم روز گذشته هم پول بازیکنان را بدهیم، شاید کمی دیر بود ولی سعی کردیم خلف وعده را جبران کنیم. ۲۰ درصد از قرارداد فصل جاری اعضای تیم را تا الان پرداخت کردیم و تلاش می‌کنیم از این پس ماهانه با حضور کارگزار به بازیکنان پرداختی داشته باشیم.

صدری در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد: بحث یکسری امکانات نیز وجود داشت که کادر فنی خواسته بود تا زمین دیگری برای تمرین تیم فراهم کنیم. سعی می‌کنیم این را هم در اختیار گل‌محمدی بگذاریم تا تیم بتواند در آن زمین تمرین کند.

وی درباره پرداخت بدهی‌های کالدرون نیز گفت: نکته دیگر بحث کالدرون است که ما چند ماه برای تهیه این پول تحت فشار بودیم. این پول تهیه شد و ما تلاش کردیم آن را به حساب کالدرون واریز کنیم، ولی هواداران بدانند از سه مرحله مبلغ واریزی ما، دو مرحله به حساب او نشسته و یک مرحله مانده است که برای آنهم راه حلی پیدا کردیم و انجام می‌شود. ما تعلل و کوتاهی نداشتیم. در واقعیت این تحریم‌های ظالمانه ما را خیلی اذیت می‌کند. یک بانک اروپایی به ما معرفی کردند. ما حاضر بودیم نقداً این پول را پرداخت کنیم یا بانکی در قطر یا ترکیه به ما معرفی کنند، ولی متأسفانه هیچکدام از این کارها نشد. فقط یک شماره حساب دادند و ما سعی کردیم این پول را واریز کنیم،‌ نامه‌های متعددی به فیفا زدیم که آنها حداقل به ما شماره حساب دیگری اعلام کنند که این کار هم نشد. ما هر کاری می‌شد انجام دادیم، ولی واقعیت این است که باید به خودمان بیاییم و حواس‌مان باشد تا این مشکل دیگر پیش نیاد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: شاید با رقم‌های کمتر می‌شد از کالدرون رضایت گرفت. ما در سال گذشته حدود ۴۰ میلیارد برای بودیمیر و کالدرون هزینه کردیم . من توقع دارم دستگاه های نظارتی به این مسائل ورود کنند. باید این شفاف‌سازی انجام شود.

صدری در پایان عنوان کرد: امیدواریم پرسپولیس به جایگاه واقعی خودش در ایران و آسیا برسد و همیشه جزو بهترین‌ها باشیم. یک تشکر هم از آقای سجادی و علی‌نژاد می‌کنم. به ما محبت دارند و هر جایی کمک خواستیم ما را کمک کردند. از هیئت مدیره باشگاه نیز تشکر می‌کنم. اگر نقصی در کار وجود دارد مربوط به من است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو پرسپولیس گابریل کالدرون مجید صدری باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با انتقاد از عملکرد وزارت میراث فرهنگی به دلیل کوتاهی در معرفی استان کرمان گفت: وظیفه وزارت میراث فرهنگی است که کرمان را معرفی کند و سوال اینجاست که کرمان با این همه ظرفیت‌های گردشگری چه جایگاهی دارد؟ 

سیدمهدی طبیب زاده ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کرمان و ظرفیت‌های آن متاسفانه آنگونه که باید معرفی نشده است.

وی با بیان این مطلب که کرمان نسبت به سایر استان‌های دیگر ناشناخته‌تر است، تصریح کرد: باید حلقه‌های گردشگری در استان کرمان شکل بگیرد و رسانه‌ها کرمان را با آنچه که هست، معرفی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: به دنبال معرفی متفاوت و واقعی استان کرمان هستیم و کرمان را به عنوان مقصد گردشگری و سرمایه‌‍گذاری قرار دهیم.

وی ادامه داد: رونق اقتصاد گردشگری کرمان مستلزم ورود توریست داخلی و بین المللی است و جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

طبیب زاده عنوان کرد: رسانه‌های استان در برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسیار موثر خواهند بود.  

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره باید همه نهادها و سازمان‌ها همکاری کنند زیرا میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی به تنهایی نمی‌تواند آن را برگزار کنند.

وی اظهار کرد: صاحب نظران بگویند که تولید محتوای کرمان چگونه باشد تا گردشگران به استان جذب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود