Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هدایت جوکار، یکی از اعضای شورای شهر بندر امام خمینی (ره) در جلسه بررسی مشکلات این شهر گفت: در زمینه فضای سبز باید اهتمام بیشتری نسبت به تامین و نگهداری و آبیاری داشته باشند، این در حالی است که در چندین نقطه شهر تجهیزات آبیاری وجود دارد، ولی فضای سبز شرایط مناسبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر تعمیر یا تعویض وسایل بازی و بازگشایی مجدد پارک‌های سطح شهر افزود: ساماندهی سگ‌های بلاصاحب و همچنین تعمیر پل عابر پیاده بازار شهید صدوقی باید در دستورکار قرار گیرند.

فرید قنواتی، یکی دیگر از اعضای شورای شهر با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات مجموعه شهرداری بیان داشت: در بحث روشنایی تاکنون شهرداری عملکرد خوبی داشته و باید در نقاط دیگر شهر نیز این امر مثبت تسریع شود.

او اظهار کرد: هم اکنون در حال سپری کردن ایده‌ال‌ترین شرایط هوای سال هستیم و مردم در فرصت کوتاه می‌توانند اوقاعت فراغت خود را پارک‌های اصلی شهر شامل؛ خلیج‌فارس و ساحلی سپری کنند، به همین دلیل از شهردار تقاضا می‌کنیم هرچه سریعتر این ۲ پارک را ساماندهی کند.

خرمی، شهردار بندر امام‌خمینی (ره) گفت: حجم کار‌ها زیاد است و باتوجه به معایب شهر، باید کار‌ها اولویت بندی شوند، به عبارت دیگر در ماه‌های اخیر پروژه دفع آب‌های سطحی و در کنار آن افزایش روشنایی پارک‌ها و معابر به صورت همزمان انجام شدند.

او تصریح کرد: اگر بخواهیم کاری را اصولی و علمی انجام دهیم، زمان‌بر است، البته در زمان کمی که شورای جدید به روی کار آمده چند پارک به روشنایی کامل رسید، ضمن اینکه نصب پمپ‌ها و عملیات افزایش حجم دفع آب‌های سطحی که دغدغه اصلی ما بود به طور مستمر در کنار فعالیت‌های عمرانی انجام شده است.

تامین روشنایی معابر الزامی است

رضاییان، عضو شورای شهر بندر امام خمینی (ره) با بیان اینکه زمان و تسریع در انجام کار‌ها برای ما و مردم مهم است و برای روشنایی کامل پارک‌ها و میادین ارائه یک بازه زمانی مشخص الزامی است، اظهار داشت: از شهردار خواهشمندیم برای پل هوایی بازار شهید صدوقی یک تصمیم اساسی اتخاذ کرده و آن را به طور کامل تعمیر و بازسازی کند، به طوریکه اعتماد مردم کاملا جذب شود، زیرا با راه اندازی پل هوایی، از حجم ترافیک بازار کاسته خواهد شد.

عمار آلبوغبیش به ورودی نامناسب، کمبود روشنایی و نابسامانی سرویس‌های بهداشتی پارک ساحلی اشاره کرد و گفت: در بحث جمع آوری نخاله ساخت‌وساز‌های بنیاد مسکن باعث انباشته شدن نخاله‌های ساختمانی شده است، که باید طی یک جلسه در این باره تصمیم‌گیری شود.

ماضی زاده، نائب رئیس شورای اسلامی شهر بیان کرد: خواهشمندیم در تامین روشنایی پارک‌ها تسریع بیشتری صورت پذیرد، زیرا یکی از دلایل در امنیت جانی و فرهنگی شهروندان و جوانانِ شهر ما روشنایی پارک‌ها است و بحمدالله فعالیت در شهرداری بسیار بالا است، اما این که کار‌ها به دلیل پراکندگی به سرانجام نمی‌رسند و باید ساماندهی شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات شهری شورای شهر بندر امام خمینی پارک ها کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین مسابقات قرآنی در مدارس سمپاد استان
- نواختن زنگ کار و تلاش به مناسبت هفته کار وو کارگر خانمیرزا
-غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای استان به مناسبت هفته کار و کارگر
-شرکت ۱۵۰ دانشجو معلم استان در طرح آموزشی- تربیتی معراج به میزبانی فرخشهر
-گرامیداشت سالروز شهادت سردار حجازی و رحلت حاج جمعلی کیانی در سامان
-برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره زیست محیط در فرخشهر
- افتتاح سومین پایگاه ۱۱۵ اورژانس بخش ارمند
- افتتاح نخستین آزمایشگاه مرکزی شهرستان خانمیرزا در شهر آلونی
-ارائه خدمات رایگان پزشکی به اهالی روستای شوراب صغیر
- معدوم سازی یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در کوهرنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی