Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ علی جمالوندی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدام نیروی انتظامی در جهت تحرک و سرعت عمل در بدنه پلیس به منظور پاسخ گویی سریع به نیاز‌های مردم و ارتباط منطقی بین پلیس و مردم، جلوگیری از سرگردانی آن‌ها در مراجعه به مراکز پلیس و افزایش امنیت عمومی در جامعه راه اندازی مرکز فرماندهی و کنترل یا همان ۱۱۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مرکز به عنوان پل ارتباط مردم با پلیس، برای شهروندان عزیز این امکان را فراهم کرده تا با گرفتن سه شماره (۱۱۰) در هر منطقه‌ای که حضور دارند، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای با پلیس ارتباط برقرار کنند و در رابطه با هر نوع مشکل و اتفاق و یا مسائلی که مربوط به پلیس است با اپراتور مرکز مطرح و راهنمایی‌های لازم را از طریق اپراتور دریافت کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه حضور به موقع پلیس در بازه زمانی مطلوب، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب می‌کند و موجب ایجاد فضایی ناامن در محیط برای مجرمان می‌شود، از هم استانی‌های عزیز خواست از تماس‌های غیرضروری با پلیس ۱۱۰ خودداری کنند.

او گفت: هموطنان عزیز به خاطر داشته باشند حضور پلیس در ماموریت‌های غیرفوریتی، باعث می‌شود تا در ماموریت‌هایی که به واقع نیاز به حضور فوری پلیس می‌باشد خلل ایجاد می‌کند.

سرهنگ جمالوندی به طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در مرکز استان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح، حضور پلیس در کمترین زمان ممکن در موارد فوریتی است که اخبار در دو بخش فوریتی و غیرفوریتی به صورت سیستمی تفکیک و به رده‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خدمت رسانی فوریت های پلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول واحد پیشگیری از بیماریهای واگیر مرکز بهداشت زاهدان گفت: بانوان آسیب پذیر با مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین (ع) زاهدان از خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان بهره مند می شوند.

دکتر صبا کیخا در گفت وگو با ایسنا، افزود: مرکز مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر، برای ارائه خدمات مختلف به منظور کنترل همه گیری اچ ای وی به گروه های کلیدی در معرض خطر راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: زنان آسیب پذیر به همسران زندانیان، همسران مصرف کنندگان مواد یا زنانی که خودشان مصرف کننده مواد هستند یا شرکاء جنسی متعدد یا خارج از چارچوب خانواده دارند اطلاق می شود.

وی گفت: در این مرکز خدمات مامایی، مشاوره بیماری‌های مقاربتی و عمومی، سلامت روان، سبک زندگی و زوج درمانی با حضور پزشک و مراقبین سلامت ارائه می شود.

مسئول واحد پیشگیری از بیماریهای واگیر مرکز بهداشت زاهدان گفت: تست های رایگان از جمله اچ آی وی و هپاتیت و انجام خدمات مامایی، معاینه و درمان، پاپ اسمیر همراه با رعایت اصل «محرمانگی» انجام می شود.

وی ادامه داد: این خدمات در محل مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین (ع) واقع در نبش فلسطین ۲۱ انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی جامعه هسته‌ای برای هم‌رسانی دانش در حوزه محیط زیست
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی