Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حاشیه های دربی نود و هفتم از جمله اتفاقات مربوط به داوری این دیدار همچنان ادامه دارد. وحید قلیچ در گفتگو با خبرورزشی، درباره مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس و حواشی این دیدار از روی سکوها تا درون زمین و روی نیمکت دو تیم حرف زد:

سوال اول و مهم درباره دربی مربوط به صحنه مشکوک به پنالتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر شما در این باره چیست چون استقلالی ها به شدت آن اعتراض دارند؟

اصلا پنالتی نبود. کجا پنالتی شد که ما ندیدیم؟ من خودم در صحنه اول که دیدم شک داشتم ولی وقتی در زاویه های دیگر فیلم را دیدم متوجه شدم بازیکن ما اصلا برخوردی با بازیکن خارجی استقلال نداشت. البته او حرفه ای بود و طبیعی است که خودش را بیندازد.

اما استقلالی ها به شدت معترض هستند و معتقدند داور باید پنالتی می‌گرفته؟

استقلالی ها به جای این اعتراض های الکی و به جای اینکه این همه پول بدهند و دو بازیکن خارجی به درد نخور بیاورند همان مهدی قائدی را نگه می داشتند و این دوتا بازیکن روستایی را نمی‌آوردند. بنده خداها فکر کردند چون از اروپا بازیکن گرفتند دیوید بکام را آوردند! سوال من این است، این دو فوتبالیست بی ارزش در این چند هفته چه کار کرده اند که ما نمیدانیم.

با این همه استقلال نسبت به داوری بازی به فدراسیون فوتبال شکایت کرده است؟

اصلا گیریم که پنالتی بوده، آیا می‌خواهید پرسپولیس را با پنالتی ببرید؟ یعنی طور دیگری نمی توانید به دروازه پرسپولیس برسید؟ یک سوال هم درباره نیمکت استقلال دارم.

چه سوالی دارید؟

می خواهم بپرسم فرزاد مجیدی آنجا چه کاره است که این همه اعتراض می کند؟ آخر تو چه می گویی؟ یک دقیقه داد میزنی، یک دقیقه بعد تا کمر دولا میشوی. اگر مردی و اعتراض داری اینقدر داد و فریاد کن تا اخراجت کنند ولی اگر جرات نداری سرداور داد بزنی از همان اول برو سر جایت بگیر بشین. نه اینکه بیایی داد بزنی و تا داور بیاید لب خط تا کمر دولا شوی و به او تعظیم کنی. اینطوری آبروی خودت را بردی. فوتبال یک ورزش کاملا جدی است و جای این شکلک در آوردن ها نیست.

دربی را چطور دیدید؟

در نیمه اول فوتبال در حد روستا بود. غیر از یکی دو حمله که سیاوش یزدانی روی پای وحید امیری تکل بست و آن صحنه‌ای که بازیکن استقلال در آفساید بود چیز دیگری نداشت. بازی در هافتایم دوم یک مقدار بهتر شد ولی فکر کنم تنها کسانی که از این نتیجه راضی بودند مربیان دو تیم بودند که خیالشان تا شش ماه بعد راحت شد.

کدام تیم مستحق برد بود؟

قطعاً پرسپولیس که موقعیت‌های خطرناک تری داشت. حیف شد در روزی که سپاهان باخت پرسپولیس باید این استقلال ضعیف را شکست می‌داد و موقعیتش را در بالای جدول تثبیت می‌کرد.

درباره تبلیغات محیطی استقلال و وضعیت استادیوم مشکلی با تصاویر پخش شده نداشتید؟

دیگر کم مانده بود کف چمن ورزشگاه و روی شورت بازیکنان استقلال تبلیغ بزنند. من نمی دانم سازمان لیگ چه کار می کند؟ یک روز از در دروازه رد نمی شود و یک روز از ته سوزن عبور می کند. نه به آن که اجازه تبلیغ نمی داد نه به اینکه ما در خانه غیر از تبلیغ چیزی نمی دیدیم.

مجریان تلویزیونی هم به این موضوع اشاره کردند. آنها را دیدید؟

بله. البته انتقادی هم به میثاقی دارم که چهار نفر را دور و بر خودش نشانده بود که دو نفرشان طرفداری از آجرلو را مطرح می‌کردند و دو نفر دیگر از صدری خوب می گفتند. اصلاً اینها فوتبالیست های درجه یکی نبودند. مجری برنامه چهار نفر را کنار دستش نشانده بود تا هر حرفی دلش خواست بزند و آنها تکرار کنند. در کل برنامه میثاقی فوق العاده ضعیف بود، فوتبال هم ضعیف بود و اصلاً به ما نچسبید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید قلیچ استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس دربی شهرآورد فرهاد مجیدی وحید قلیچ استقلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • (عکس) استایل جدید و غیرمنتظره دیوید بکام
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور