Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@18:44:52 GMT

تلاش سپاه برای کاهش تنش آبی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۳۵۰۸

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به امکانات کاملی که در سپاه داریم تلاش می‌کنیم از نگرانی مردم زابل و زاهدان در زمینه تنش آبی کاسته شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب از چاه نیمه‌های سیستان، با اشاره به اینکه خداوند متعال همواره برای بندگانش عنایت‌های زیادی دارد و از سوی دیگر انتظار دارد، مردم توانمندی‌هایی که دارند را به کار گیرند، اظهار داشت: امروز در چاه نیمه‌های منطقه سیستان آب زیادی موجود است که این مقدار آب می‌تواند تا یک سال پاسخگوی نیاز و استفاده مردم زاهدان و منطقه سیستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید با مدیریت، این حجم آب از یک چاه نیمه به چاه نیمه دیگر منتقل و آب مورد نیاز مصرفی مردم تامین شود؛ در اجرای این پروژه، قرارگاه سازندگی سپاه در کنار نیرو‌های بسیج و سپاه مستقر شده است و کار‌ها را با جدیت دنبال می‌کند.
وی بیان کرد: با توجه به امکانات کاملی که در سپاه داریم، در اجرای این پروژه دست به دست مردم داده‌ایم تا نگرانی مردم زابل و زاهدان در مورد تنش آبی کاسته شود و امید می‌رود در سال آبی جاری، شاهد بارندگی‌های بیشتری باشیم تا برای سال آینده دچار مشکل کمبود آب نباشیم.
سردار فدوی گفت: اگر برای میزان آب موجود مدیریت باشد و کار به درستی و با عزم و جزم دستگاه‌های مرتبط، انجام شود، نگرانی نخواهیم داشت. باید آب را جهت استفاده، با روش به صرفه که مردم به آن عادت دارند به دست آن‌ها برسانیم که البته تلاش‌های خوبی در این راستا صورت گرفته است و همه مجموعه‌ها در کنار هم در راستای حل تنش آبی پای کار آمده‌اند و با تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در کنار مدیریت صحیح، کار در حال پیشرفت است. برچسب ها: سپاه ، تنش آبی ، سیستان و بلوچستان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سپاه تنش آبی سیستان و بلوچستان چاه نیمه تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: سهمیه سوخت کامیون‌ها براساس پایش و عملکرد و تناژ آنها در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رئیسی با اشاره به کاهش سهمیه به صورت ماهیانه، افزود: اگر کامیونی عملکرد پایینی داشته باشند سوخت کمتری دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان