Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:45:00 GMT

850 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۳۵۲۰

850 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور دوبه با بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سرهنگ یدالله شرفی اظهار کرد: در اجرای تشدید و کنترل ورود و خروج و مبارزه جدی با قاچاق کالا، مامورین دریابانی کنگان موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور دوبه در آب‌های بندر گناوه شناسایی و توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شناور کالاها را در قالب ملوانی و ته لنجی قاچاق در پوشش کالای تجاری بارگیری کرده که در بازرسی دقیق از شناور، ۲۶ هزار عدد پتو، هزار عدد اسباب‌بازی، ۱۲۰۰ عدد روغن زیتون، ۲۳هزار عدد لوازم یدکی خودرو، بیش از یک میلیون عدد کاپوچینو، ۶۹ هزار عدد انرژی‌زا، ۱۲ هزار عدد آناناس، هزار و ۷۰۰ لوازم خانگی، ۱۵۰۰ کیلوگرم چای و هزاران قلم کالا که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه ضمن اشاره به دستگیر یک نفر متهم، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۸۵۳ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

در پایان سرهنگ شرفی تأکید کرد: این فرماندهی با به کارگیری کلیه امکانات و کارکنان متعهد و زبده و کارآمد سد راهی برای قاچاقچیان کالا شده و اجازه ورود کالاهای خارجی را به کشور نخواهد داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا کالای قاچاق کشف کالای قاچاق کشف قاچاق افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا هزار عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز