Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدحمید سجادی» که سوم شهریور ماه امسال با ۱۶۵ رای موافق، توانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد و راهی ساختمان سئول شود، همان شب نخستین فعالیت کاری خود را با بازدید از اردوهای تیم‌های ملی آغاز  و مبنای اولویت خود را تحول در زمینه‌های مختلف بیان کرد. به همین منظور یکی از کارهای مهم را بازدید از فدراسیون‌ها و آشنا شدن با اتفاقات روز ورزش کلید زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سجادی سه روز پس از رای اعتماد برای شناخت بهتر از آخرین وضعیت زیرساخت‌های ورزشی نخستین سفر استانی هدفمند خود را با مازندران شروع و سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی شهر کلارآباد شهرستان عباس آباد را افتتاح کرد. وی علت سفر به این استان را اهمیت ورزش و جایگاه ورزشکاران مازندران در کشور بیان می کند به حدی که ۲۴ مهرماه در پنجم سفر استانی و  برای دومین بار به این استان رفت و این بار با تجلیل از کشتی‌گیران مدال‌آور مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ  به اهمیت ورزش در این دیار صحه گذاشت.

وزیر ورزش دونده استقامت که خستگی نمی‌شناسد و در عین حال یکی از دغدغه‌های خود را  عدالت محوری در ورزش  بیان می‌کند، در دومین سفرش برای بررسی موانع و مشکلات ورزشی به استان لرستان و شهر بروجرد سفر کرد. شهری که در رشته‌های والیبال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، بوکس، وزنه‌برداری، کشتی و فوتبال قهرمانان زیادی در سطح کشور، آسیا و جهان و المپیک معرفی کرده و صاحب قهرمانی است و امروز ۲۲  آبان هم در دهمین سفر استانی خود برای دومین بار وارد لرستان و شهر بروجرد شد تا مجموعه ورزشی تفریحی  این شهر را افتتاح و  از برخی طرح‌های نیمه تمام بازدید کند.

این سفر دوباره وزیر به یک استان از توجه به توسعه زیر ساخت ها با نگاه تحول در ورزش حکایت دارد.

در همین حین و یکی از مهمترین اتفاق در حوزه ورزش دیدار صمیمانه مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک با رهبر معظم انقلاب بود که ۲۷ شهریورماه رخ داد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای چند توصیه نیز به مسئولان ورزشی داشتند. «کیفی‌سازی ورزش بین‌المللی و تکیه به اعزام ورزشکار در رشته‌های مدال‌آور»، «برنامه‌ریزی برای ارتقاء رتبه ایران در المپیک»، «تجلیل از درخشش یک نشان ایرانی پوشاک در المپیک و لزوم حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی در داخل»، «توجه بیشتر به ورزش‌های اصیل ایرانی همچون چوگان و استفاده از این موقعیت برای جذب گردشگران خارجی»، «استفاده از مربیان ایرانی تا جای ممکن»، «رسیدگی جدی به مسائل و مشکلات کاری و معیشتی قهرمانان» و «ارتقاء عدالت ورزشی» جزو توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولان ورزش کشور بود.

سجادی سومین مقصد استانی خود را به کرمان اختصاص داد و هفتم مهرماه راهی شهرستان سیرجان شد و  این بار با نگاه ویژه‌ایی توصیه‌های رهبری را مدنظر قرار داد. وی در این سفر ضمن بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی و امام علی (ع) پای صحبت مشکلات تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان و ورزشکاران مختلف هم نشست. وی در این استان به شهرستان رفسنجان هم رفت و از ورزشگاه مس رفسنجان، مجموعه فرهنگی و ورزشی خیریه آگاه و استخر روباز بازدید کرد و در ادامه به شهرستان زرند رفت. از مجموعه های ورزشی شهربابک هم بازدید و در پایان مجموعه ورزشی فیت کمپِ این شهر را افتتاح کرد.

وزیر ورزش پس از بازگشت به تهران در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هم حضور یافت و  توجه به این قشر را در زمره اولویت‌های نخست خود قرار داد و در چهارمین سفر خود راهی ورامین شد و این بار توسعه ورزش همگانی را هدف قرار داد و می گوید برای تکمیل طرح‌های ورزشی هر جا نیاز باشد فرای شرایط عادی کمک خواهیم کردتا اماکن ورزشی مورد نیاز مردم با سرعت بیشتر تکمیل و در اختیار آنها قرار بگیرد. در واقع یکی از رسالت های وزارت ورزش  ارتقاء و حفظ سلامت، افزایش طول عمر، کاهش هزینه‌های درمان و ترویج شادی و نشاط در جامعه است.

البته در خلال این اقدامات وزیر ورزش بر روی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ چین و حتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم متمرکز می‌شود و با برگزاری ستادعالی بازی‌ها و با نگاه کیفی‌گرایی به دنبال فراهم کردن بهترین شرایط برای ملی پوشان است.

سجادی برای برنامه خود در راستای تحول در ورزش  ۲۴ مهر ماه پنجمین سفر خود را بابلسر از مازندارن انتخاب می‌کند تا خود از افتخارآفرینان مازنی‌ در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان تجلیل کند زیرا بر حفظ سرمایه‌های ورزش کشور تاکید دارد و معتقد است باید از قهرمانان حفاظت و حمایت کنیم.

وی سپس در بازگشت به تهران مقدمات تجلیل این بار از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ را فراهم کرد و در ۲ آبان‌ماه و کمتر از ۲ ماه از پایان بازی‌های توکیو در اقدامی بی‌سابقه مدال‌آوران با حضور رییس‌جمهوری تجلیل شدند و آیت الله سیدابراهیم رییسی هم پنجاه و ششمین بازوبند پهلوانی را بر بازوی پهلوان سال بست و نگاه تازه‌ای را در ورزش ایجاد کرد. 

سفر به استان های قم، مرکزی، البرز و کیش؛ تشکیل کارگروه با هدف واگذاری ۲ باشگاه ورزشی پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی و برگزاری سه نشست، کسب مقام قهرمانی کشتی آزاد جهان، کسب مقام قهرمانی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا، کسب مقام نایب قهرمانی واترپلو آسیا و اخذ مجوز حضور در مسابقات جهانی؛ کسب مدال طلای سنگ نوردی جهانی رشته سرعت برای نخستین بار در زمره اقدامات نگاه تازه‌ دولت مردمی در حوزه ورزش است که انگیزه را در بین ورزشکاران چند برابر افزایش داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی امام علی البرز پرسپولیس استقلال استقلال البرز امام علی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس حمید سجادی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد

کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ نشان رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد و به مقام قهرمانی و نخست تیمی و مجموع دست یافت.

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران امروز با پیروزی برابر هلند به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت.

وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم

کیومرث هاشمی در دیدار با روسای کمیسیون‌های ورزشکاران گفت: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می‌شوند.

کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است.

سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست

سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند را جابجا کرد.

فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند؛ فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال

دور نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا فردا در بانکوک تایلند برگزار می شود و تیم ایران در مسیر سیزدهمین قهرمانی خود قرار گرفته است.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.

دیگر خبرها

  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت