Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال امضای تفاهم نامه میان بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و بنیاد مسکن به منظور احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی و همچنین مذاکرات صورت گرفته میان روسای کمیته امداد و بنیاد مستضعفان، با دستور سید پرویز فتاح، مبلغ ۳۵ میلیارد تومان برای اجرایی شدن گام دوم این تفاهم نامه و احداث واحد‌های مسکونی مددجویان فاقد مسکن این نهاد حمایتی، به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ در شرایطی از سوی بنیاد مستضعفان به حساب کمیته امداد واریز شد که پیش از این نیز ۵۰ میلیارد تومان دیگر از سوی بنیاد مستضعفان برای اجرایی شدن گام نخست این تفاهم نامه به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده بود.

تاکنون بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان واجد شرایط دریافت مسکن در قالب این تفاهم نامه که برای احداث مسکن آن‌ها پروانه ساخت اخذ شده احصا شده و احداث این واحد‌های مسکونی بر اساس برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده در حال انجام است.

براین اساس؛ چهارم بهمن ماه سال گذشته، در جلسه‌ای با حضور روسای بنیاد مستضعفان و کمیته امداد، بنیاد مستضعفان در قالب اجرای تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، حمایت ۵۰۰ میلیارد تومانی را عهده دار شده بود. در نخستین گام اجرایی در اواخر شهریور ماه، کلنگ احداث این واحدها، در منطقه محروم گرمی استان اردبیل به زمین زده شد.

در این تفاهم نامه، بنیاد مستضعفان برای احداث هر واحد مسکونی حمایت بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی را عهده دار شده و قرار است این واحد‌ها طی ۱۸ ماه در ۶۲ نقطه کشور احداث شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان کمیته امداد بنیاد مستضعفان تفاهم نامه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه