Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تعزیرات حکومتی استان گفت: امر مهم وحساسی بر دوش تعزیرات حکومتی است و نقش تاثیر گذاری در زندگی روزمره مردم و ساماندهی بازار دارد. خبرگزاری میزان – ناصرعتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تعزیرات حکومتی استان بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف تعزیرات نقش کنترل گری و مراقبتی، صیانتی آن از عملکرد بازار است که بعضا گله مندی مردم در این مقوله‌ها بوده و با حضور میدانی وعملیاتی و در کف بازار می‌توان حضور ونقش پررنگی داشت و تخلفات را تحت کنترل قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عتباتی، افزود: تعزیرات باید برای مردم امید آفرین وامید بخش و برای متخلفان و کسانی که نا امنی روانی ایجاد می‌کنند یک اهرم اجرایی قوی و عامل اصلاح و تأدیب باشد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: تعزیرات نباید منتظر بازرسان صنعت و معدن یا اصناف باشد باید راسا ورود کند و وظایف ذاتی خود را انجام دهد و با اقدام به موقع ومیدانی وعملیاتی خود آرامش روانی را به جامعه بدهد.
وی گفت: اتحادیه‌ها و اتاق اصناف و بازرسان آن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خصوصا بسیج اصناف با بازرسان داوطلب می‌توانند بسیار کمک کننده به تعزیرات باشند.
عتباتی، در ادامه تعزیرات را به مقوله پیشگیری از تخلفات صنفی و گران فروشی توجه داد و برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه و ارشادی را برای کنترل و حمایت از بازار بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.
عتباتی، در پایان اجرای احکام صادره از شعب تعزیرات را هم مهم خواند و گفت: بروز ملموس عدالت در اجرای حکم است و یکی از مصادیق تاخیر در اجرای حکم انباشت کالا‌های ضبط شده در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هست که با ورود‌هایی که انجام شد در حال مرتفع شدن هست ونیازمند است تعزیرات نظارت مداوم داشته باشد.

در ادامه جلسه محمد علی اسفنانی،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: کسبه ما حبیب الله هستند و گاهی اوقات یک تخلف به چشم می‌آید و برخورد با آن نیاز یک مطالبه بوده و در اولویت ما قرار دارد.

وی بیان کرد: این نهاد در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق نظارت دارد تا مسکلی در سطح جامعه وجود نداشته باشد.

اسفنانی، عنوان کرد: در بخش پزشکی حدود ۱۲۰ هزار نوع تجهیزات پزشکی وجود دارد که باید نظارت شود تا کالای مناسب عرضه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بخش خدماتی و کالا‌ها نیز این نهاد در تمانی زمینه‌ها نظارت دارد تا تخلفی صورت نگیرد.
اسفنانی، افزود: تاثیرگذاری برخورد با متخلفان زمانی نمایان است که مردم برخورد با متخلفان را ببینند.

وی بیان کرد: همکاری شایسته بین نهادی صورت گیرد تا شاهد پویایی مدیریت جدید در آذربایجان‌غربی همچون گذشته باشیم.   در ادامه این جلسه با اهدای لوحی از زحمات محمد اقوامی تشکر و حسین نجف زاده به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی معارفه شد.   بیشتر بخوانید: برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر   انتهای پیام/ برچسب ها: تکریم و معارفه تعزیرات حکومتی دستگاه قضایی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکریم و معارفه تعزیرات حکومتی دستگاه قضایی آذربایجان غربی آذربایجان غربی تعزیرات حکومتی تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند