Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@07:04:32 GMT

راهنمای خرید میلگرد ساده و نبشی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۴۰۱۰

راهنمای خرید میلگرد ساده و نبشی

مجموعه آهن تخفیف یک مرجع معتبر و عالی برای خرید میلگرد ساده و نبشی است.

به گزارش برنا، اگر کسب و کار شما به صنعت ساختمان سازی مربوط باشد، احتمالا باید با میلگرد ساده و نبشی آشنا باشید. دو محصول بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی که هم در بخش سازهای و هم در بخش های غیر سازه ای مورد استفاده قرار گرفته و از این رو اهمیت بسیار زیادی در این صنعت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، بنابر اعلام آهن تخفیف، نبشی یکی از مهم ترین محصولات برای ایجاد تکیه گاه در بخش های مختلف ساختمان از جمله محل های اتصال تیر به ستون و ... است. هم چنین از این محصول برای بالا بردن مقاومت بخش های غیر سازه ای مانند چارچوب درب و پنجره و ... نیز استفاده می شود.

میلگرد ساده

میلگرد ساده نیز محصولی برای تقویت بخش های مختلف است. از این میلگرد ها نیز می توان برای افزایش مقاومت در بخش های غیر سازه ای و یا تولید دیوارهای با استقامت بالا استفاده نمود. اما مسئله اساسی و چالش مهم درباره هر دو این محصولات وقتی از راه می رسد که زمان خرید آنها در اجرای سازه فرا رسیده باشد. با توجه به اینکه قیمت میلگرد ساده به صورت مستقیم به قیمت آهن در بازار جهانی ارتباط دارد، از این رو معمولا چالش های خرید آنها در بازار ایران تمامی ندارد.

با عوامل افزایش و کاهش قیمت میلگرد و نبشی آشنا باشید

در درجه اول شما باید اطلاعات خود را با شناخت عوامل موثر بر قیمت نبشی و میلگرد ساده تکمیل کنید. شناخت این عوامل اولین قدم برای یک خرید مطمئن و ایده آل است. این مهم باعث می شود تا در نهایت شما بتوانید هم با روند تعیین قیمت این محصولات آشنا شده و هم به دنبال استفاده از ترفندهایی برای کاهش این قیمت ها نیز باشید. عوامل زیر می توانند از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد و نبشی باشند:

زمان خرید می تواند اصلی ترین عامل در این باره باشد.  قیمت آهن در بازار جهانی می تواند یکی از مهم ترین عوامل برای چنین مواقعی باشد.  میزان عرضه و تقاضا در بازار را نیز باید عاملی موثر در این باره بدانیم.  هم چنین قیمت ارز و میزان تورم را نیز می توان به عنوان عوامل اقتصادی مهم بر قیمت این محصولات موثر بدانیم. در زمان مناسب برای خرید میلگرد و نبشی اقدام نمایید

به گواه بسیاری از کارشناسان انتخاب زمان مناسب برای خرید میلگرد ساده و نبشی می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت نهایی این محصولات برای مصرف کنندگان داشته باشد. عمده مصرف این دو محصول در صنعت ساختمان سازی است. ساختمان سازی نیز هرگز یک پروژه یکی دو روزه نبوده و معمولا برنامه ریزی برای آن به بیش از یک سال به طول می انجامد. حالا چرا باید صبر کنید که دقیقا در زمان نیاز برای خرید این محصولات اقدام کنید؟

مشاهده قیمت نبشی در سایت آهن تخفیف

همان طور که می دانید امروزه مهندسان متره و برآورد پروژه و مهندسی سازه از همان روز نخست طرح ریزی نقشه های سازه ای ساختمان، تمام مصالح به کار گرفته شده برای ساخت و ساز را تعیین کرده و حتی مقدار و شکل آنها را نیز تعیین می نمایند. از این رو شما می توانید در یک برنامه ریزی درست در مواقعی از سال برای خرید میلگرد ساده و نبشی اقدام کنید که قیمت ها در حالت رکود و رو به کاهش است.

جالب است که اتفاق بسیاری از کاربران درست در زمانی که ساخت و ساز در کشور به اوج خود رسیده و تقاضا برای خرید این محصولات افزایش پیدا می کند، برای خرید خود اقدام می نمایند. افزایش تقاضا برای این محصولات یکی از مهم ترین عوامل رشد قیمتی آنها است. به همین دلیل است که این دست لازم افراد معمولا هزینه های بیشتری برای ساخت و ساز پرداخت می نمایند. 

از یک مرجع معتبر مانند آهن تخفیف خرید کنید

برای اینکه چالش های کمتری برای خرید خود رقم بزنید، باید سراغ مراکز و فروشگاه معتبر و تخصصی بروید. یک مرجع معتبر فارغ از همه عوامل موثر بر قیمت که در بالا به آنها اشاره کردیم می تواند امکان خرید این محصولات را برای شما تسهیل کند. برای همین منظور توصیه اکید داریم تا حتما خریدهای خود را از این مراکز انجام دهید. این مهم باعث می شود تا:

اولا کمتر با فروشنده های سوء استفاده گر روبرو می شوید.  می توانید از تسهیلات بسیار خوبی در زمان خرید استفاده کنید.  خدمات پس از فروش خوبی نیز در اختیار خواهید داشت.

ار نظر شخصی ما را جویا شوید، به شما توصیه می کنیم که حتی پرداخت کمی قیمت های بیشتر در این مراکز نیز در نهایت به نفع خریدار خواهد بود.

نبشی یکی از پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی

خرید نبشی و میلگرد ساده در آهن تخفیف همراه با تخفیف

در انتهای این مقاله برای اینکه توانسته باشیم، روند خرید این دو محصول را برای شما ساده تر کرده باشیم، تصمیم گرفتیم تا به معرفی یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز عرضه کننده این محصولات بپردازیم. مجموعه آهن تخفیف یک مرجع معتبر و عالی برای خرید این دسته از محصولات است. شما می توانید با استفاده از خدمات این مجموعه خریدی مطمئن و عالی برای خود رقم بزنید. مهم ترین و اصلی ترین مزیت هایی که با استفاده از خدمات این مجموعه در اختیار خواهید داشت، به شرح زیر است:

• در وهله اول این مجموعه خدمات مشاوره خرید این محصولات را به صورت کاملا حرفه ای اجرا می نماید.

• کیفیت شرط اصلی تولیدات این مجموعه است. از این رو می توانید با خیال راحت برای خرید محصولات مورد نظر خود از این مجموعه اقدام نمایید. 

• هم چنین می توانید از سایت بسیار عالی این مجموعه برای مشاهده اطلاعات مربوط به مشخصات این محصولات استفاده کنید.

• هم چنین در نهایت می توانید قیمت لحظه ای آهن آلات را در سایت آهن تخفیف www.ahantakhfif.com مشاهده نمایید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران آهن تخفیف از کانال‌های ارتباطی زیر تماس بگیرید:

نشانی :تهران، اتوبان آزادگان - بازار بزرگ آهن مکان - فاز 1 شرقی - پلاک 28 و 29 

کد پستی: ​1881633155

شماره های تماس: 02155511555

پست الکترونیکی: ​info@ahantakhfif.com

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قیمت نبشی خرید میلگرد خرید میلگرد ساده آهن تخفیف خرید این محصولات یک مرجع معتبر ساختمان سازی برای خرید آهن تخفیف مهم ترین هم چنین سازه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا +جدول

ارقام پیشنهادی فروشنده‌های شاهین دنده‌ای و کوییک GX در اولین روز معاملاتی هفته پنج میلیونی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، شاهین دنده‌ای امروز شنبه هشتم اردیبهشت با رشد قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده و همین تغییر در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های کوییک دیده می‌شود.

قیمت شاهین دنده‌ای در بازار آزاد امروز به ۷۷۰ میلیون تومان رسید و خرید کوییک دنده‌ای تیپ GX به‌طور متوسط ۴۵۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

شاهین اتوماتیک به‌عنوان گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا ۸۶۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و آنطرف معدود تیبا صندوقدار صفرکیلمتر موجود در بازار به طور متوسط ۳۹۷ میلیون تومان آگهی می‌شوند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل ششم اردیبهشت هشتم اردیبهشت
پراید ۱۵۱ تیپ DA مدل ۱۴۰۳

۳۴۰ میلیون تومان

۳۴۰ میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱

۳۹۷ میلیون تومان

۳۹۷ میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل ۱۴۰۱

۴۰۲ میلیون تومان

۴۰۲ میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۴۵ میلیون تومان

۴۴۵ میلیون تومان

کوئیک GX مدل ۱۴۰۳

۴۴۵ میلیون تومان

۴۵۰ میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۵۵ میلیون تومان

۴۵۵ میلیون تومان

اطلس مدل ۱۴۰۳

۵۹۵ میلیون تومان

۵۹۵ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲

یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳

یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۷۶۵ میلیون تومان

۷۷۰ میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل ۱۴۰۳

۸۶۵ میلیون تومان

۸۶۵ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟