Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، یک باشگاه لیگ یکی و یک باشگاه لیگ برتری را به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود محکوم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر است:

* با شکایت رضا آذری از باشگاه ماشین‌سازی تبریز به دلیل مطالبه یک میلیارد و 650 میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فردین عابدینی از باشگاه ماشین‌سازی تبریز شکایت کرد و خواستار مطالبه وجه به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال شد که طبق رأی کمیته وضعیت بازیکنان، باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

محکومیت پرسپولیس و استقلال از سوی کمیته وضعیت

*‌ همچنین باشگاه ماشین‌سازی تبریز به دلیل شکایت سعید صادقی جهت مطالبه 915 میلیون ریالی، محکوم به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی شد.

* باشگاه مس رفسنجان به دلیل شکایت علی پورمحمد بابت مطالبه یک میلیارد و 839 میلیون و 240 هزار ریالی، به پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال محکوم شد.

علیزاده: ادعای هوادار درباره پرداخت پاداش به نماینده مجلس مسخره است

*‌ محمد زارع گشتی از باشگاه گل ریحان البرز بابت الزام به انجام تعهد شکایت کرد که در نهایت، شکایت وی از سوی کمیته وضعیت بازیکنان مردود و قرار رد صادر شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل ریحان مس رفسنجان ماشین سازی تبریز تیم فوتبال گل ریحان مس رفسنجان ماشین سازی تبریز کمیته وضعیت بازیکنان یک میلیارد ماشین سازی محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر