Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «دل شکسته» گفت: یک نفر عکسی را از فرامرز صدیقی منتشر کرده که وضعیتش خراب است، با من هم همین کار را کردند، این حرکات به هیچ وجه حمایت نیست، بلکه باعث حواشی بیشتر می شود

رضا رویگری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: واقعیت امر وضعیت من تغییر چندانی نکرده است، شاید گاهی حالم خوب و گاهی بد باشم اما دیگر باید با این وضعیت کنار آمد زیرا با درمان مکرر می توان تا جایی امید داشت و نباید انتظار زیادی را پیش روی خود گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: البته امید من به خدا است، همچنان فیزیوتراپی و درمان را انجام می‌دهم، در کل وضعیت جسمی ثابتی دارم ولی آنچه بیش از آن گاها آزارم میدهد اوضاع روحی من است. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم سینمایی «اجاره نشین‌ها» در همین رابطه افزود: قبل از کرونا وضعیت پیشنهادات به من کم بود، شاید همه فکر می کردند که کلا از کار افتاده ام، شاید نتوانم برخی حرکات را انجام دهم اما هنوز هم قدرت بازیگری دارم و درست نیست که فراموش شوم. 

وی دوران کرونا را کابوس وار خواند و ادامه داد: دوران کرونا همچون یک کابوس گذشت، از سویی کاهش تولیدات سینما و تلویزیون و به تبع آن کاهش پیشنهادات و از سویی در خانه ماندن و هر روز رعایت کردن انسان را دیوانه می کند. 

رویگری در همین رابطه تاکید کرد: البته اگر از انصاف نگذریم در این مدت دو سال کرونا تماسهای زیادی داشتم، دوستان یاد می‌کردند و هوای مرا داشتند اما وقتی می دانستم که کلا وضعیت کار برای همه خراب است نمی توانستم از آنها انتظاری داشته باشم. 

وی با اشاره به پیشنهاد بازی در سریال جزیره افزود: پیشتر هم اشاره کردم که برای بازی در این سریال پیشنهاد داشتم، از آن زمان تا امروز هنوز هیچ تماسی با من گرفته نشده و به گمانم از همکاری با من پیشمان شده اند.

بازیگر فیلم «دل شکسته» با اشاره به آخرین فعالیت سینمایی خود اضافه کرد: به زودی جلوی دوربین فیلم سینمایی «شادوران» خواهم رفت، اثری به کارگردانی حسین نمازی که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود. خوشحالم که بار دیگر در این جشنواره حضور دارم زیرا جشنواره فیلم فجر همواره برای هنرمندان حس و حال خوبی دارد. 

رویگری با اشاره به وضعیت هنرمندان پیشکسوت خاطرنشان کرد: یک نفر عکسی را از فرامرز صدیقی منتشر کرده که وضعیتش خراب است، با من هم همین کار را کردند، این حرکات به هیچ وجه حمایت نیست، بلکه باعث حواشی بیشتر می شود، اگر به فکر هنرمندان پیشکسوت هستید به آنها کار بدهید، ما نیازمند ترحم و کمک مالی نیستیم، شما کار بدهید تا خودمان بتوانیم هزینه های زندگی را تامین کنیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟

ذوب آهن اصفهان با محمد ربیعی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند.

شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.

استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند.

ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند.

هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند.

گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازی تیم های استقلال و ذوب آهن (عکس) استقلال 2 - 0 ذوب آهن/ عبور از مرحله اول!

دیگر خبرها

  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • وضعیت رودخانه کردان پس از بارش های شب گذشته
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه