Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی ساجدی صبح یک شنبه در نشست علمی «اسلام هراسی در فضای مجازی» که به زبان انگلیسی برگزار شد، با اشاره به گستردگی فضای مجازی و هجمه‌های شدیدی که نسبت به اسلام، جهان اسلام، انقلاب، مسلمانان و تمدن نوین اسلامی وجود دارد گفت: پیشنهاد این است که بتوانیم افراد جامعه به‌ویژه جوانان را به سلاح‌های مورد نیاز برای فعالیت گسترده در فضای مجازی مسلح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم (ع) افزود: همان‌طور که جنگ تحمیلی را به کمک بسیجیان و نیروهای مردمی پیروز شدیم و بحران‌هایی همانند کرونا، سیل، زلزله و سایر بحران‌های اجتماعی را به همت گروه‌های جهادی و مردمی به نتایج خوبی رساندیم در موضوع فضای مجازی و دست برتر شدن در این زمینه نیز باید از توانمندی مردم و به‌خصوص جوانان برای نقش‌آفرینی گسترده مردمی استفاده کرد تا در موضوع اسلام هراسی بر دشمنان پیروز شویم.

استاد دانشگاه باقرالعلوم (ع) با اشاره به ویژگی‌های عمومی اسلام هراسی در جهان و رسانه‌ها و فضای مجازی تصریح کرد: این موارد شامل استفاده از روزنامه‌نگاران به جای متخصصان دانشگاهی و دانشمندان و پرداختن به اسلام کلاسیک به جای توانمندی‌های جریان‌های معاصر اسلامی، شناخت مسلمانان در قالب طراحی‌شده از سوی غیرمسلمانان، تلقی و مطالعه اسلام به‌عنوان یک کالا، عدم مراجعه به آثار و مکتوبات خود مسلمانان در مورد اسلام و زندگی آنان، فعالیت شبکه‌ای و حمایت‌های شبکه‌ای، ایجاد پیوند ساختگی بین اسلام و مفاهیم منفی، ابهام و سکوت نسبت به موفقیت‌ها و جنبه‌های مثبت جهان اسلام و مسلمانان، مبالغه کردن نسبت به نقاط ضعف و نقاط منفی و انتخاب موضوع‌های خاص در ارتباط با مسلمانان جهان اسلام است.

کد خبر 5368077

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلام هراسی قم دانشگاه باقرالعلوم فضای مجازی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا عکس استانها گرگان آلودگی هوا ایلام بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران تبریز اسلام هراسی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد