Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید جواد قدس علوی مدیرکل شیلات گلستان امروز در جلسه "بررسی مسائل و مشکلات پرورش دهندگان ماهی در دریا" گفت: در بحث تامین بچه ماهی مورد نیاز برای ذخیره سازی در قفس و پن‌های استان، اولویت ما تولید کنندگان ماهیان سردابی داخل استان هستند.

قدس علوی گفت: هرگونه نقل و انتقال بچه ماهی از مزارع مبدا به مزارع مقصد در دریا باید با نظارت و مجوز دامپزشکی استان و اخذ تاییدیه سلامت ماهی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر ارائه برنامه از سوی پرورش دهندگان ماهی در دریا گفت: تمامی پرورش دهندگان طرح پرورش ماهی در دریا باید نسبت به ارائه برنامه مکتوب خود به شیلات استان، در راستای نحوه تکمیل قفس، نصب تور و ذخیره سازی سال جاری ظرف یک هفته آینده اقدام کنند.

قدس علوی درباره میزان تولید ماهی در دریا گفت: پیش بینی می‌شود امسال نیز ۱۵۰ تن ماهی تولید شود.

مدیرکل شیلات گلستان گفت: شیلات استان به زودی نسبت به بررسی و اقدامات اجرایی در خصوص بازگشایی و لایروبی در منطقه مصب گرگانرود اقدام می‌کند چرا که این کار برای تردد آسان‌تر قایق‌ها در فصل پرورش ماهی در دریا بسیار ضروری است.

او گفت: ذخیره سازی بچه ماهی در دریا در ۶۸ تعداد قفس و پن مستقر در سواحل استان از اول دی ماه سال جاری آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذخیره سازی بچه ماهی شیلات گلستان ماهی در دریا ذخیره سازی بچه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیک بخت ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی بیان داشت: تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان انجام می‌شود.

نیکبخت اظهار داشت: توسعه و ارتقای سلامت در استان با اقدامات پیشگیرانه و حضور مؤثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف، در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است و سومین مأموریت بنیاد، ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تأمین شرایط خاص برای استعدادهای برتر اقشار ضعیف جامعه است.

کد خبر 6089874

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!