Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته استیناف جدید ترین آرای خود را صادر کرد.

به گزارش برنا؛ کمیته استیناف در خصوص درخواست استیناف امیر قلعه نویی و سعید الهویی دائر بر تعلیق باقیمانده مدت محرومیت که امیر قلعه نویی به مدت 3 ماه از همراهی تیم خود محروم بوده و به مبلغ 3 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم و سعید الهویی نیز به مدت 2 ماه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند، اعلام کرد نظر به محتویات پرونده و فقدان سابقه محکومیت قطعی در فصل جاری قرار تعلیق اجرای یک دوم محرومیت باقیمانده نامبردگان به مدت یک فصل ورزشی اعم از لیگ برتر و جام حذفی صادر کرد و چنانچه افراد فوق در طی دوران تعلیق مجددا مرتکب تخلفی شوند، مجازات اصلی تعلیق شده به علاوه مجازات مربوط به تخلف جدید به دستور رکن قضایی توامان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در خصوص درخواست رسول طهماسبی، بازیکن سابق تیم فوتبال سردار بوکان که وی به مدت 6 ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتسال ساحلی محکوم شده بود و دائر به تعلیق یک دوم محرومیت مذکور، نظر به محتویات پرونده و احراز تنبه نامبرده و توجها به فقدات سابقه محکومیتی دیگر، مستندا به ماده 107 و بندهای 15،13،12،10،9، 8،7،6 و 5ماده 112 از مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، قرار تعلیق اجرای یک دوم محرومیت شش ماهه باقیمانده پس از احراز و اجرای یک دوم محرومیت مذکور به مدت یکسال صادر و اعلام می شود.این رای قطعی است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قلعه نویی امیر قلعه نویی لیگ برتر جام حذفی فوتبال فوتسال امیر قلعه نویی کمیته استیناف یک دوم محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس