Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:04:08 GMT

مرگ مشکوک ۲ بیمار در سیرجان/ علت در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۴۷۳۸

مرگ مشکوک ۲ بیمار در سیرجان/ علت در دست بررسی است

سید محمد رضوی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی دو هفته گذشته دو مورد فوتی در یکی از درمانگاه‌های خصوصی شهرستان‌های سیرجان داشتیم که در تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این موارد در اثر تزریق دو مورد آمپول رخ داده است.

وی ادامه داد: مورد اول خانمی ۵۵ ساله است که به یکی از درمانگاه‌های خصوصی سیرجان مراجعه کرده و با تشخیص بیماری کووید ویزیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی نسب بیان کرد: این فرد پس از تزریق آمپول ویتامین سی به صورت وریدی در درمانگاه، متأسفانه فوت می‌کند.

رئیس سازمان نظام پزشکی سیرجان گفت: مورد دوم هم یک جوان ۳۶ ساله است که به علت وجود علائم کویید ۱۹ توسط پزشک معاینه می‌شود. این فرد سپس برای تزریق آمپول «سفتریاکسون» به همان درمانگاه خصوصی مراجعه می‌کند که متأسفانه پس از تزریق دچار ایست قلبی می‌شود و فوت می‌کند.

رضوی نسب با اشاره به اینکه پروندهای قصور پزشکی نیازمند دقت عمل هستند، افزود: تا کنون از این دو مورد یک شکایت در نظام پزشکی ثبت شده و در خصوص مورد دوم شکایتی ثبت نشده است اما واحد بازرسی معاونت درمان در حال بررسی است و پس از تحقیقات لازم با تشکیل پرونده مراحل قانونی آن طی می‌شود و این پروسه زمان بر است.

رئیس سازمان نظام پزشکی سیرجان در مورد یکی از علت‌های فوت این دو شهروند افزود: یکی از دلایل بسیار مهمی که باید بررسی شود هم نبود امکاناتی مانند آمبولانس و امکانات ترالی برای انجام عملیات احیا است که باید درمانگاه‌های خصوصی وجود داشته باشد.

وی همچنین در مورد شایعاتی مبنی بر تأثیر واکسن کرونا در این فوتی‌ها گفت: خوشبختانه در سیرجان هیچ مورد فوتی به دلیل تزریق واکسن کروناه نداشته‌ایم و مطالبی که از سوی برخی افراد گفته می‌شود حقیقت ندارد.

کد خبر 5368141

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضوی سیرجان قصور پزشکی مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی سیرجان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا عکس استانها گرگان آلودگی هوا ایلام بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد