Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  در سال‌های گذشته، سرویس‌های جاسوسی و امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی تمایلی به تعقیب سازمان‌های جنایتکار در سرزمین‌های اشغالی نداشتند؛ چراکه خودشان در تغذیه این سازمان‌ها و سرپوش گذاشتن بر رویه‌های آن‌ها که منجر به قربانی شدن بسیاری شد، شریک بوده‌اند. تاجایی که از سال ۲۰۰۰ تاکنون بالغ بر ۱۵۰۰ نفر قربانی اقدامات سازمان‌های جنایتکار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات رژیم صهیونیستی این بی‌تفاوتی را کنار گذاشتند و بدین تریب اعلام کردند که قرار است برنامه‌ای موسوم به «مبارزه با جرم و جنایت» را توسعه دهند؛ اما این برنامه روز به روز ثابت می‌کند که این طرح تنها افرادی را شامل می‌شود که سرباز یا نیرو‌های نظامی را مورد هدف قرار دهند. در واقع جنایت در سرزمین‌های اشغالی تشدید شده و تمامی جنایتکاران بدون مجازات و آزاد هستند.

بیشتربخوانید

عصای موسی چگونه مار‌های صهیونیستی را بلعید؟

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بیشتر اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی - امنیتی اسرائیل به حذف فیزیکی شخصیت‌های فلسطینی و غیرفلسطینی مربوط می‌شود که به نوعی با موجودیت این رژیم جعلی در تضادند و برای بقای آن خطر محسوب می‌شوند. همچنین این دستگاه جاسوسی بخش جنگ روانی و تبلیعات رسانه‌های و عملیات فریبکارانه را برعهده دارد. موساد از سال ۲۰۰۰ برای جذب تعداد بیشتری از جاسوسان به تبلیغات گسترده اقدام کرده است.

فلسطینیان ساکن در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ که تحت حکمرانی رژیم صهیونیستی قرار دارند، در شرایط بسیار نامساعدی به سر می‌برند. فقر، بیکاری و بحران‌های معیشتی باعث شده تا رژیم صهیونیستی از این فرصت برای جذب جوانان ساکن در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ برای سرویس‌های جاسوسی سوء استفاده کند و به آن‌ها اعلام کرده که راحت‌ترین راه برای جوانانی که امکان تحصیل و کار ندارند، پیوستن به سازمان جاسوسی اسرائیل است.

رژیم صهیونیستی علاوه بر سیاست اعمال فقر، سیاست فلج‌کننده بانکی را برای شهروندان فلسطینی ساکن در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ اتخاذ می‌کند تا جوانان را به سمت استقراض از بازار سیاهی که توسط سازمان‌های جاسوسی اداره می‌شود، سوق دهد و از آنجایی که سازمان‌های وام‌دهنده، وام‌هایی با بهره زیاد می‌دهند، وام گیرندگان قادر به پرداخت اقساط خود نیستند بدین‌ترتیب مورد تهدید و اخاذی قرار می‌گیرند و با تصاحب اموال آن‌ها و یا تصاحب اموال خانواده شخص به اهداف جنایتکاراته خود می‌رسند.

اما جنایت سازمان‌های جاسوسی و امنتی رژیم صهیونیستی به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا اعضای خانواده فرد بدهکار تا زمان واگذاری اموال یا پرداخت بدهی تحت تعقیب هستند و در صورت عدم پاسخگویی مورد هدف قرار می‌گیرند و کشته می‌شوند.

سازمان‌های جنایتکار که توسط خانواده‌هایی نزدیک با مقامات صهیونیستی اداره می‌شوند، در چندین زمینه از جمله قاچاق اسلحه و مواد مخدر، پولشویی، بانکداری، اخاذی، جمع آوری بدهی و ... فعالیت می‌کنند. اقداماتی که تنها در ماه گذشته ده قربانی، ده‌ها مجروح به جا گذاشت. وحشتناک‌ترین این حوادث، کشتن یک مادر در مقابل چشمان فرزندانش در «مغار»، کشته شدن یک جوان دیگر در مقابل چشمان تعدادی از پسرانی که در حال بازی فوتبال در محله «الحلیصه» در حیفا بودند و همچنین تیراندازی به مدیر مدرسه در مقابل چشمان دانش آموزانش، بود. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر تبدیل عروسی در شهر «طیبه» به مراسم ختم که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۶ نفر شد، به ثبت رسید.

امروزه اسرائیل قانون جنگل را اجرا می‌کند؛ همانطور که «عومر بارلیف» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل اعلام کرد که سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل پشت گسترش و تشدید این بی قانونی ایستاده و اوضاع کنونی خارج از کنترل است. رسانه‌های عبری به دنبال تشدید جنایت‌ها و بی‌قانونی‌ها در اراضی ۱۹۴۸ بار‌ها اذعان کردند که اسرائیل در حال از دست دادن کنترل اراضی ۱۹۴۸ است. همچنین بسیاری از منابع از پخش گسترده سلاح‌ها در دست جنایتکاران خبر دادند که هیچ کس از تعداد این سلاح‌ها خبر ندارد. بر اساس گزارش «گیلاد اردان» وزیر پیشین امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار سلاح برآورد شده که بیش از ۷۰ درصد آن توسط سربازان اشغالگر صهیونیستی به سازمان‌های جنایتکار فروخته شده، درحالی که ادارات مربوطه گزارش می‌دهند که این سلاح‌ها به سرقت رفته‌اند.

ساختار امنیتی و جاسوسی اسرائیل از قیام فلسطینیان مناطق ۱۹۴۸ در جریان جنگ (سیف القدس) شدیدا شوکه و غافلگیر شد و فلسطینیان دست به اقداماتی زدند که پلیس اسرائیل هرگز آمادگی تعامل با آن را نداشت. مقامات اقدامات فلسطینیان را نوعی اعلام جنگ نه تنها علیه پلیس بلکه علیه ساختار حاکم اسرائیل دانستند. این امر باعث شد تا رژیم صهیونیستی ده‌ها طرح برای «مبارزه با جنایت» با ایجاد یک واحد مخفی برای ورود به روستا‌ها و شهر‌های فلسطینی و جذب بیش از ۱۲۰۰ نفر اعلام کند در حالی که در اوایل ماه گذشته رژیم صهیونیستی ادعا کرد که یکی از کمپین‌های «دلالان بزرگ اسلحه» را هدف قرار داده که بعد‌ها مشخص شد منظور از کمپین سلاح‌ها بازداشت یک فرد در حین تیراندازی به جیپ نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی بوده است.

در سایه شرایط غیر انسانی موجود در اراضی ۱۹۴۸ فلسطینیان ساکن این منطقه هر روز با چالش‌ها و مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم می‌کنند و سرنوشت نامعلومی دارند، سرنوشتی که گاهی اوقات آن‌ها را در دام فریب‌های رژیم صهیونیستی گرفتار می‌کند.

منبع: الف

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی سازمان های جنایتکار رژیم صهیونیستی سازمان ها سلاح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با آقای حسین ابراهیم طه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار  از تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز  اهمیت است و تحقق این امر می‌تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با امیرعبداللهیان بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رزیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادات‌ امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسراییل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است