Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، فرشاد فرجی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تقابل با استقلال در دربی به ایلنا گفت: به لحاظ فنی پرسپولیس خوب بازی کرد و موقعیت هم داشتیم. در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تیم حریف خطر خاصی روی دروازه ما خلق نکرد.

او ادامه داد: با این حال خودمان چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم در غیر این صورت نتیجه دیگری رقم می‌خورد و ما هم به حقمان می‌رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی درباره سومین کلین‌شیت پیاپی پرسپولیس در لیگ گفت: طبیعی است که با گذشت زمان و انجام بازی‌های بیشتر کنار هم بیشتر هماهنگ می‌شویم. همیشه بازی‌های ابتدای فصل سخت است اما با گذر زمان بازیکنان با شرایط و سبک یکدیگر بیشتر آشنا می‌شوند و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

مدافع پرسپولیس در مورد صحنه‌ای از بازی که تیم حریف ادعای رخ دادن خطای پنالتی داشته ادعای جالبی را مطرح کرد: به هیچ عنوان هیچ خطایی رخ نداد و اصلا پنالتی نبود. به جان مادرم هیچ برخوردی با مهاجم استقلال نداشتم و نمی‌دانم این همه صحبت پنالتی از کجا می‌آید. من که خودم در صحنه بودم و می‌دانم هیچ برخوردی انجام نشد حتی اگر در تصاویر تلویزیونی دقت کنید بلافاصله پس از صحنه داد میزنم که چرا بازیکن استقلال خودش را انداخت.

عکس | واضح ترین تصویر از صحنه بحث برانگیز دربی | پنالتی آبی ها سوخت؟

فرجی گفت: من صحنه را از تلویزیون هم دیدم. اگر دقت کنید بازیکن استقلال بدنش را به عقب خم می‌کند و بعد خودش را می‌اندازد. در صورتی که اگر من روی او خطایی کرده بودم باید به جلو پرتاب می‌شد. با این حال باز هم می‌گویم هیچ برخوردی در آن صحنه با حریف نداشتم و کارشناسان داوری هم باید با دقت تصویر را ببینند.

کد خبر 641263 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان و پذیرای سپاهان اصفهان بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوب بدون گل خاتمه پیدا کرد و این در حالی است که سرخپوشان پایتخت نشین هنوز در ورزشگاه آزادی متحمل شکست نشده‌اند.

پرسپولیس در سیزده بازی لیگ برتری خود، 9 برد و 4 تساوی کسب کرده است که آماری قابل توجه در ورزشگاه آزادی و بازی‌های خانگی این تیم محسوب می‌شود. این در حالی است که با در نظر گرفتن بازی‌های داخل خانه، استقلال هم با 10 برد و 2 تساوی هنوز در ورزشگاه ازادی بدون شکست باشد تا بدین ترتیب، این استادیوم تنها زمینی باشد که در لیگ بیست و سوم، میزبان‌هایش در آن شکست نخورده‌اند.

شاگردان اوسمار در ادامه لیگ، 2 بازی خانگی دیگر برابر استقلال خوزستان و مس رفسنجان خواهند داشت و سه بازی دیگرشان مقابل هوادار، نساجی و شمس آذر در خارج از تهران برگزار خواهد شد که می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها با دردسرهای متفاوتی همراه شود.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور