Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بر ضرورت جلب رضایت مردم از کیفیت نان در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند، گفت: بعضی از مدیران شهرستان با خبرنگاران قهر هستند و خدمات خود را رسانه ای نمی کند که این کار درست نیست، مدیران ادارات به صورت فصلی با اصحاب رسانه جلسه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: افزایش ۵٠ درصدی قیمت نان، باید موجب کیفیت مطلوب نان شود، باید رضایتمندی مردم در پخت نان جلب شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت: با توجه به کمبود آب، نیاز است دریچه های نهرشعبان و دیگر کانال های آبرسانی برطرف و روستاهایی هم که مشکل آب دارند، اقدام اساسی برای رفع آن انجام شود.

وی افزود: سپاه شهرستان در کنار مدیران ادارات است و هر کمکی که در راستای خدمت رسانی به مردم نیاز باشد به دستگاه هایی اجرایی می کند.

مختاری گفت:طرح شهید سلیمانی همچنان برای مقابله با کرونا ادامه دارد و بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان در این طرح فعالند

وی افزود:قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه آمادگی دارد طرح های آبرسانی به روستاهایی که دارای مشکل آب اشامیدنی هستند را با همکاری اداره آبفای نهاوند حل کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند شورای اداری شهرستان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند