Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:51:43 GMT

استرس نباختن باعث کیفیت پایین دربی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۴۸۱۱

استرس نباختن باعث کیفیت پایین دربی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بادامکی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه آیین نکوداشت سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان درباره دربی پایتخت گفت: من فکر می‌کنم در ۱۰ الی ۱۱ دربی حضور داشته ام. با توجه به شرایط تیم‌ها و استرس نباختن یک مقدار طبیعی بود که بازی نزدیک و پایاپای را شاهد باشیم. البته نبود تماشاگر در کیفیت دربی تاثیرگذار بود، اما همه از این بازی توقع زیادی داشتند؛ چون هر ۲ تیم بازیکنان خوبی دارند و انتظار می‌رفت بار فنی دربی بالا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربی پایتخت در حالی  روز گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید که  این بازی نتوانست رضایت هواداران سرخابی را جلب کند. 

مشکل بازیکن گلزن در لیگ برتر فوتبال داریم 

بادامکی درباره فقر گلزنی در لیگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه تیم‌ها به سمت بازی فیزیکی، محتاطانه و درگیرانه رفته اند و این باعث شده است بازیکنان خلاق تحت فشار قرار بگیرند. ما در لیگ برتر فوتبال مشکل بازیکن گلزن داریم و این موضوع  باعث شده است که تعداد گل در مسابقات پایین بیاید. اول برای مربیان مهم است که تیمشان نبازد و بعد بتوانند نتیجه‌ای بگیرند. علاوه بر این، ترس از عوض شدن و تغییرات در نیمکت فنی در تفکرات مربیان تاثیرگذار است.

به عنوان هوادار دوست دارم پدیده در لیگ برتر فوتبال بماند 

او درباره وضعیت نماینده فوتبال مشهد گفت: به هر حال تیم پدیده خصوصی است و مالک باشگاه هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. من به شخصه دوست ندارم درباره این تیم اظهار نظر کنمو هر تصمیمی دوست دارند، بگیرند. زمانی که صحبت می‌کنیم، دوستان فکر می‌کنند که می‌خواهیم دخالت کنیم و تاثیری در کارشان بگذاریم. من به عنوان هوادار دوست دارم تیم پدیده در لیگ برتر فوتبال بماند؛ چون سهمیه استان خراسان رضوی است.

او درباره عملکرد بازیکنان و اسکوچیچ ، گفت: ما بازیکنان تاپ بین المللی داریم که خیلی در تیم ملی تاثیرگذار هستند و از نقش اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم نباید بگذریم. اسکوچیچ زحمت می‌کشد و فهم مربیگری دارد.

بیشتر بخوانید

استقلال صفر - پرسپولیس صفر / ۹۰ دقیقه هیجان خارج از زمین فوتبال برای هیچ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس حسین بادامکی دربی پایتخت لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر

به گزارش "ورزش سه"، جیمی واردی، قهرمان تاج‌گذاری شگفت‌انگیز سال 2016 لسترسیتی در لیگ برتر، امسال یکی از معماران صعود لستر به سطح اول فوتبال انگلیس بود. دبل او در روز دوشنبه عنوان قهرمانی روباه ها در لیگ چمیونشیپ را رسمی کرد.

هشت سال پس از قهرمانی به یاد ماندنی لستر در لیگ برتر، جیمی واردی تمام نشدنی همچنان قدرتمند برای لستر ظاهر می شود. در سن 37 سالگی، مهاجم مرکزی لستر، دیروز در پرستون دو گل به ثمر رساند (برتری 3-0)، تا لستر که قبلا صعودش قطعی شده بود، قهرمانی اش نیز مسجل شود. واردی با 26 بازی ملی، 18 گل در لیگ به ثمر رسانده و پنجمین گلزن برتر چمپیونشیپ است.

یک شاهکار در سن بالا و زمانی که او حتی در نیمی از بازی های لستر در این فصل حضور نداشت (42 درصد از دقایق بازی). واردی با مارک آلبرایتون (34) یکی از دو بازمانده عنوان قهرمانی 2016 زیر بینی غول های انگلیسی است که یکی از بزرگترین شاهکارهای تاریخ فوتبال به حساب می آید. واردی که یک سال دیگر با لستر قرارداد دارد، حالا می تواند برای یک فصل دیگر در لیگ برتر بازی کند.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد