Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی جداگانه، رئیس سازمان فضایی ایران، رئیس مرکز بازرسی، نماینده ویژه وزیر در حوزه امنیت فاوا و مشاور وزیر در تعامل با نیروهای مسلح را منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «عیسی زارعپور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در احکام جداگانه‌ای "حسن سالاریه" را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران؛ "علی بحرینی" را به سمت رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات؛ " امیر محمدزاده لاجوردی" را به سمت نماینده ویژه وزیر در حوزه امنیت فاوا و "محمدمهدی نژادنوری" را به سمت مشاور وزیر در تعامل با نیروهای مسلح منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات در این احکام از زحمات آقایان دکتر براری و رضوانی‌پور در مدت تصدی ریاست سازمان فضایی و ریاست مرکز بازرسی وزارت ارتباطات تشکر کرده است.

«حسن سالاریه» دارای مدرک دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف، استاد تمام و عضو هیئت علمی این دانشگاه است. همچنین قائم‌مقامی معاون آینده‌سازان، معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان، ریاست دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف، مدیریت و راه‌اندازی چندین شرکت دانش‌بنیان در زمینه هوافضا و مکانیک بخشی از سوابق اجرایی حسن سالاریه است.
«علی بحرینی» دارای مدرک کارشناسی مدیریت و دارای بیش از 12 سال سابقه کار در حوزه‌های فنی و نظارتی است که با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات منصوب شده است. «امیر محمدزاده لاجوردی» دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر، گرایش امنیت شبکه از دانشگاه صنعتی شریف و متخصص شبکه‌های کامپیوتری و امنیت فناوری اطلاعات است. وی پیش از این با حکم وزیر ارتباطات به عنوان عضو هیات‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شده بود.
«محمدمهدی نژاد‌نوری» نیز عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر است. معاونت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛  مشاور وزیر دفاع و معاون ستاد کل نیروهای مسلح از جمله سوابق علمی و اجرایی نژادنوری است که امروز به عنوان "مشاور وزیر ارتباطات در تعامل با نیروهای مسلح" منصوب شد. انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارتباطات وزارت ارتباطات ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات وزیر ارتباطات دانشگاه صنعتی نیروهای مسلح مرکز بازرسی مشاور وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد