Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:53:23 GMT

کشف ۸۸۳ کیلوگرم تریاک در استان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۵۲۰۰

کشف ۸۸۳ کیلوگرم تریاک در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، سردار ابراهیم قربان زاده در تشریح این عملیات در گفتگو با خبرنگار فارس افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه  خودرو حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی خلیل آباد، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خلیل آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: یگانهای عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان خلیل آباد با اشراف اطلاعاتی خود رو سمند حامل مواد مخدر را به همراه یک دستگاه خودرو ساینا شناسایی کرده و به رانندگان ۲ خودرو دستور ایست دادند که رانندگان با مشاهده ماموران از صحنه متواری شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با سرعت عمل و قانون به کارگیری سلاح، در نهایت هر دو خودرو را متوقف و کردند که در بازرسی از خودرو سمند ۸۸۳کیلو ۷۷۰ گرم تریاک کشف شد و ۲ متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان ومخلان نظم  وامنیت  جامعه  وجود ندارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۳

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مواد مخدر تریاک پلیس مواد مخدر خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی