Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین صبوری بخشدار بخش خلیفان اظهار کرد: با حضور ریش سفیدان، روحانیون و شخصیت‌های منطقه در روستای "سلم" مهاباد، قاتلی که پنج سال پیش با قتل دو نفر محکوم به قصاص شده بود، توسط خانواده اولیای دم بخشیده شد.

صبوری افزود: تابستان ١٣٩۵ نزاع خانوادگی در روستا "سلم" از توابع بخش خلیفان مهاباد روی داد کە طی آن دو تن از اهالی این روستا بە قتل رسیدند و پس از تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی و قضایی قاتل محکوم بە قصاص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول اضافه کرد: دلیل درگیری خانوادگی عنوان شد و مقتولان پدر و پسر ۵۵ و ٣٢ ساله بودند و بە دست قاتل ۶٠ سالە بە قتل رسیدند.

وی ادامه داد: مراسم بخشش قاتل پنجشنبه یازدهم آذر ماه برگزار شد، بخشش قاتل پس از ١٢ بار مراجعە بە منزل مقتولان میسر شد.

صبوری یادآور شد: اجر و ثواب کسانی که از حق و حقوق خودشان می‌گذرند و گذشت می‌کنند در پیشگاه خداوند از چنان اهمیتی برخوردار است که در روز سخت قیامت بدون محاسبه وارد بهشت می‌شوند.

بە گفتە مقامات ادارە زندان مهاباد، در حال حاضر ١٢ زندانی قاتل در زندان شهرستان محکوم بە قصاص شدەاند کە رایزنی برای بخشش قاتلان در جریان است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محکوم به قصاص درگیری خانوادگی قاتل اخبار حوادث قتل قاتل فراری اولیای دم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام قیمت ریحانه پارسا بازار آزاد ریحانه پارسا برهنه قیمت دلار دنیا جهانبخت ریحانه پارسا بازیگر بهاره رهنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این برنامه ورزشی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه کردن ورزش همگانی انجام شده است.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • سقوط از دره به فوت شهروند قزوینی منجر شد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان