Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@05:04:10 GMT

اعلام ترکیب تراکتور و آلومینیوم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۵۶۱۲

اعلام ترکیب تراکتور و آلومینیوم

ترکیب تراکتور برای تقابل با آلومینیوم مشخص شد.

به گزارش ایلنا، ترکیب تیم تراکتور برای مقابل با آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

ناصر سالاری، عبدالله حسینی، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، رضا دهقانی، سعید واسعی و علی فتحی به بازی می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ترکیب آلومینیوم برابر تراکتور به شرح زیر است.

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، محمود قائد رحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علینژاد، علیرضا نقی زاده، محمد امین اسدی انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور آلومینیوم اراک تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال