Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی طی نامه‌ای ضمن انتقاد از حضور پنجاه درصدی احمد نادری در رای‌گیری‌های مجلس و همچنین حضور این نماینده در ورزشگاه رئال مادرید از وی دعوت کرد تا با حضور در دانشگاه، پاسخگوی انتقادات مطرح شده باشد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی نامه‌ای به احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس ضمن انتقاد از حضور پنجاه درصدی وی در رای‌گیری‌های مجلس و همچنین حضور حاشیه‌ساز در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید از این نماینده مجلس دعوت کرد تا با حضور در دانشگاه، پاسخگوی انتقادات مطرح شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از این نامه به نادری آمده است: شما اوایل کار با نیروی بالا و امیدوار کننده ظاهر شده و اتفاقات انگیزه بخشی را رقم زدید، اما با گذر زمان گویا آن انگیزه و ممارست قبل را از دست دادید، تا جایی که طبق آمار‌ها شما صرفا در نیمی از رای گیری‌های مجلس شرکت داشته اید! و حاشیه اخیرتان هم تماشای بازی تیم اسپانیایی رئال مادرید در ورزشگاه اختصاصی آن است! که در جریان سفر شما به اسپانیا برای شرکت در اتحادیه‌ی بین المجالس اتفاق افتاد.

در ادامه آمده است: گرچه عذرخواهی شما پسندیده بود، اما قضیه عمیق‌تر از این حرفهاست. رفتن به چنین ورزشگاهی آنهم در اوج فلاکت‌ها و بدبختی‌ها و بیچارگی‌های ملت و خصوصا مردم حوزه انتخابیه‌ی خودتان امری کم اهمیت نیست. این انتقاداتِ ما به تاسی از امیرالمومنین علی (ع) است که اعتقاد داشت هرگاه کارگزاری در مجلسی دعوت شود که اغنیا در آن دعوت شده باشند و فقرا فراموش شوند، او را باید به بدترین شکل افشا و رسوا کرد و این اعتقاد را در حکومتش به التزام عملی تبدیل کرد!

جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی در بخش دیگری از نامه خطاب به نادری، نوشته است: شما الان باید درباره حضور پنجاه درصدی خود در رای‌گیری‌های مجلس به رسانه‌ها پاسخگو باشید، اما وندالیسم اسپانیا دغدغه‌تان است و شفافیت تصویب نشده و دولت‌های وادار به کار نشده برایتان اهمیتی ندارند؟! اگر به اسپانیا می‌روید و تفریح‌های آنچنانی دارید و بازی‌های چند صد دلاری را تماشا می‌کنید و ملکوت آسمان‌ها فرشتان شده و سقف آرزو‌های جوانان مملکت برایتان خاطره است. چرا این عمل نامشروع از سوی یک مسئول حاکمیتی که همچون سیلی برای مردم مستضعف و درگیر نان شب سنگین است را نشر دادید؟! واقعا چند درصد از مردم توانایی حضور در این ورزشگاه را دارند؟!

این تشکل دانشجویی در پایان تاکید کرده است: ما همچنان خواهان شنیدن توضیحات و پاسخ‌های شما هستیم. بدین وسیله از شما دعوت می‌شود تا برای پاسخ به انتقادات مطرح شده درمورد عملکرد مجلس و شخص جنابعالی و خصوصا حواشی اخیر؛ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران حضور به عمل آورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی احمد نادری نماینده تهران در مجلس ورزشگاه رئال مادرید رای گیری مجلس رای گیری های مجلس جامعه اسلامی شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا

یک سازمان برجسته حقوق بشری با اعلام اینکه برخورد مسئولان آمریکایی با اعتراضات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی غزه بسیار تند و شوکه کننده است تاکید کرد این مسئولان به جای احترام به آزادی مردم و دانشجویان، آنها را سرکوب می‌کنند و این غیرقابل قبول است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان بین‌المللی دیده‌بان حقوق بشر در واکنش به خیزش عظیم دانشجویی در آمریکا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین اعلام کرد که واکنش مسئولان مربوطه در آمریکا به تظاهرات مسالمت آمیز دانشجویی در حمایت از فلسطین بسیار تند بود و شرکت کنندگان در این تجمعات را از حق آنها در برگزاری اعتراضات مسالمت آمیز محروم می‌کند.

این سازمان در بیانیه‌ای تاکید کرد که واکنش‌های برخی از روسای دانشگاه‌های آمریکا به اعتراضات حامی فلسطین بسیار تکان دهنده و شوکه کننده بود. روسای دانشگاه‌ها کسانی هستند که باید اصول یادگیری و بحث را آموزش دهند و دانشجویان را در این مسیر تشویق کنند و به نسل آینده یاد بدهند که چگونه در فضایی با احترام به آزادی‌های اساسی بتوانند از عقاید خود دفاع کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است که اما می‌بینیم که روسای دانشگاه‌های آمریکا به جای احترام به آزادی‌های اساسی دانشجویان با اقداماتی سختگیرانه در موسساتی مانند دانشگاه کلمبیا و تگزاس و... با دانشجویان معترض برخورد کردند و ما شاهد اخراج دانشجویان از خوابگاه‌های دانشگاه و بازداشت خبرنگارانی که اعتراضات دانشجویان و معلمان را در آمریکا پوشش می‌دهند هستیم.

سازمان دیده بان حقوق بشر تاکید کرد که حتی اگر مسئولان آمریکایی با این موضوع یعنی اعتراضات دانشجویان به جنگ غزه موافق نباشند و حتی معتقد باشند که وضعیت نوار غزه مستحق اعتراض نیست، باز هم این افراد و دانشجویان حق دارند عقیده و اعتراض خود را به شکل مسالمت آمیز بیان کنند و همه ما این حق را داریم.

بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساختبیداری نسل جدید آمریکا و تأثیر آن بر آینده روابط با اسرائیلآگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد

در ادامه بیانیه این سازمان حقوق بشری تاکید شده است که نمی‌توان به سادگی مردم را از حق خود برای تظاهرات‌های مسالمت آمیز محروم کرد.

این بیانیه سازمان دیده‌بان حقوق بشر بعد از آن صادر شد که پلیس آمریکا تاکنون بیش از 900 نفر را در تظاهرات مسالمت آمیز حامیان فلسطین که خواستار توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هستند بازداشت کرده است.

در سایه تداوم جنبش عظیم دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین، شب گذشته منابع خبری از تظاهرات گسترده در دانشگاه تگزاس آمریکا، در همبستگی با ملت فلسطین در غزه و نیز در مخالفت با حمایت‌های دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کردند که پلیس آمریکا برای خارج کردن دانشجویان معترض به جنگ غزه در دانشگاه تگزاس از محوطه دانشگاه به اسپری فلفل متوسل شد. پلیس آمریکا برای متفرق کردن تحصن دانشجویی در حمایت از غزه در دانشگاه ویرجینیا هم به زور متوسل شده است.

همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که دانشجویان کالیفرنیا ارواین و کالیفرنیا ریورساید تحصن‌های «باز و فراگیر» خود را علیه جنگ در غزه آغاز کردند. اساتید دانشگاه کلمبیا در نیویورک نیز برای محافظت از دانشجویان معترض حامی ملت فلسطین در غزه زنجیره انسانی تشکیل دادند.

همچنین گزارش‌ها حاکی است که پلیس آمریکا تعدادی از فعالان و دانشجویان را که در حال سازماندهی تظاهرات در حمایت از فلسطین در مقابل دانشگاه تولین در نیواورلئان آمریکا بودند، سرکوب و بازداشت کرد.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از بازداشت صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته های مشابهی دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد