Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-انتشار تریلر جدید از سریال «پیکی بلایندرز» نشان می‌دهد که تام هاردی به این سریال بازمی‌گردد.

 تیزر جدیدی از فصل ششم سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) منتشر شده است و نشان می‌دهد که تام هاردی در نقش آلفی سالومون باز خواهد گشت.

در ۱۰ ثانیه ابتدایی این تریلر، تامی شلبی که کیلین مورفی نقش آن را بازی می‌کند، می‌گوید «آلفی، فکر کنم آخرین نمایشنامه‌ات را نوشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرنوشت آلفی در پایان فصل چهارم سریال «پیکی بلایندرز» پس از درگیری با تامی به خطر افتاد، اما در فصل پنجم مشخص شد که آلفی هنوز زنده است.

این سریال اولین بار در سال ۲۰۱۳ از شبکه بی‌بی‌سی دو پخش شد و از آن زمان تاکنون جوایز متعددی را کسب کرده است. داستان این سریال در بیرمنگهام اتفاق می‌افتد و کار‌های جنایتکارانه خانواده شلبی را پس از جنگ جهانی اول دنبال می‌کند. جو کول، پل اندرسون و هلن مک‌کروری فقید نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند و بازیگرانی مانند سم کلافلین، آنیا تیلور جوی و آدرین برودی نیز در فصل‌های گذشته حضور داشتند.

اگرچه فصل ششم ممکن است فصل پایانی سریال محبوب «پیکی بلایندرز» باشد، اما هنوز دنیای این باند خلافکار ما را ترک نخواهد کرد؛ زیرا فیلمبرداری فیلم «پیکی بلایندرز» در سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود و به گفته استیون نایت، احتمالاً شاهد تهیه چند فیلم از داستان این سریال خواهیم بود.

فصل ششم «پیکی بلایندرز» قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ از پلتفرم اینترنتی بی‌بی‌سی چخش شود. در حالی که منتظریم تا تاریخ پخش مشخص‌تری از این سریال فاش شود، می‌توان از همین حالا، آن را در لیست تماشای خود قرار دهیم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیکی بلایندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نشست خبری سریال نون خ
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»