Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@16:17:58 GMT

گزارش زنده:ذوب آهن صفر _ مس رفسنجان یک

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۵۹۳۳

گزارش زنده:ذوب آهن صفر _ مس رفسنجان یک

گاندوها در دیدار هفته هشتم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به میدان رفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس رفسنجان دنبال می‌شود.

هفته هشتم، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و مس رفسنجان

ورزشگاه: فولاد شهر

تماشاگر: -

گل‌ها: گادوین منشأ (دقیقه ۶، مس رفسنجان) 

اخطار:

اخراج:

ذوب آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، مسعود ابراهیم‌زاده، سجاد جعفری، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، رضا خالقی‌فر، محمد خدا بنده‌لو، عارف رستمی، امیر حسین صدقی و سینا اسد بیگی

سرمربی: مهدی تارتار

مس رفسنجان: عقیل کعبی، سید مجید نصیری، مجید علی یاری، مهرداد رضایی، میثم تیموری، شاهین توکلی، محسن آذر باد، فرشاد محمدی مهر، سید مهدی حسینی، فایزبن عیسی بن خدوم و گادوین منشأ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: محمد ربیعی

داور: کوپال ناظمی

شرح بازی:

شرح گل:

دقایق حساس:

نکات بازی:

کد خبر 539951

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال مس رفسنجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مس رفسنجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که فینال جام حذفی در صورت عدم صعود مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی در کرمان برگزار می‌شود، اما منظور آنها ورزشگاه باهنر کرمان نبوده است.

ایده برگزاری فینال حذفی در کرمان در اوایل سال جاری مطرح شد و قرار بود که ورزشگاه امام علی (ع) این شهر در بازی پایانی حذفی افتتاح شود. حالا اما ظاهرا برنامه‌ریزی‌ها درباره بهره‌برداری از ورزشگاه تازه‌تأسیس کرمان به سرانجام نرسیده و این ورزشگاه نمی‌تواند فعلا میزبان مسابقات رسمی فوتبال و به خصوص یک بازی به بزرگی فینال حذفی باشد.

این در حالی است که مسئولان سازمان لیگ هم از اینکه ورزشگاه جدید کرمان بعید است به فینال حذفی برسد، مطلع هستند و منظور آنها از برگزاری فینال در کرمان، انجام مسابقه در این استان و یکی از ورزشگاه‌های دیگر بوده است.

در این خصوص شنیده می‌شود که گزینه اصلی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای میزبانی از فینال جام حذفی ورزشگاه تازه‌تأسیس شهر رفسنجان است که بازی‌های مس را پذیرایی می‌کند. این ورزشگاه که گنجایشی نزدیک به 18 هزار نفر دارد، چند ماهی است مورد استفاده قرار گرفته و حالا اگر مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی حذفی نرسند، احتمالا میزبان حذفی باشد.

باید منتظر ماند و دید ابتدا روند آماده سازی ورزشگاه کرمان به کجا می‌انجامد و بعد منتظر مشخص شدن فینالیست‌ها ماند تا در صورت عدم صعود یکی از تیم‌های کرمانی به دیدار پایانی احتمالا فینال در رفسنجان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم