Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:45:52 GMT

5 مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما از رسپینا

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۶۰۸۸

5 مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما از رسپینا

مطمئنا شما نیز هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما، با نرخ‌های متفاوتی از سوی وب سایت‌های مختلف مواجه و حتی سردرگم شده‌اید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام رسپینا، از طرف دیگر، وجود تاخیرهای بالا در بسیاری از پروازها و معطلی در فرودگاه، سبب کلافگی و شکایت مسافران می شود. در همین راستا، رسپینا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت خدمات مسافرتی در شرق کشور، مزیت‌های مختلفی را در وب سایت خود برای مسافران ایجاد نموده است که بخش قابل توجهی از مشکلات نامبرده را مرتفع می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، مهم‌ترین سرویس‌های خدماتی این شرکت را بررسی نموده‌ایم.

اطلاع رسانی تاخیرهای پرواز، حتی 1 دقیقه

در صورتی که پرواز با تاخیر مواجه شود (حتی 1 دقیقه)، تیم پشتیبانی پرواز رسپینا برای اطلاع‌رسانی زمان دقیق پرواز تا زمان پاسخگویی با مسافر تماس می گیرد. همچنین این تاخیر از طریق سرویس پیامک نیز به مسافر اطلاع داده می‌شود.

سرویس اطلاع از ارزان شدن بلیط هواپیما

با توجه به اینکه قیمت بلیط هواپیما در طول هفته تغییر می‌کند و همچنین در ساعات باقی مانده تا پرواز ممکن است با تخفیف ارائه گردد، وب سایت رسپینا با طراحی سامانه هوشمند "خبرم کن"، به محض ارزان شدن بلیط، از طریق ارسال پیامک به مسافر اطلاع رسانی می‌کند. فعال سازی این سرویس کاملا رایگان می‌باشد و مسافر را از هر گونه پایش لحظه‌ای وب سایت‌ها بی‌نیاز می‌نماید.

رزرو خودکار ارزان‌ترین بلیط‌ها با سرویس چند بخرم

با فعال نمودن سرویس چند بخرم رسپینا، چنانچه نرخ بلیط هواپیما به قیمت موردنظر مسافر برسد، سامانه به صورت خودکار بلیط را رزرو می‌نماید. کاربران می‌توانند با فعال‌سازی سرویس چند بخرم، نسبت به رزرو خودکار بلیط با کاهش نرخ به میزان دلخواه خود اقدام نمایند.

دسترسی به نرخ بلیط‌ها تا 30 روز آینده

با توجه به نوسانات قیمت بلیط هواپیما در طول ماه و اینکه در برخی از ایام (مثلا اواسط هفته) با نرخ‌های پایین‌تری همراه می‌شود، وب سایت رسپینا امکان مشاهده قیمت‌ها را تا 30 روز آینده فراهم نموده است. با این امکان، مسافران می‌توانند با مقایسه قیمت‌ها، ارزان‌ترین روز را برای خرید بلیط پرواز خود انتخاب نمایند.

مشاوره و رزرو بلیط به صورت تلفنی

احتمالا شما نیز در مواقعی با مشکل دسترسی نداشتن به اینترنت مواجه شده‌اید. در این شرایط اگر به صورت حضوری به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه نمائید، می‌بایست با لحاظ شدن مبلغی به عنوان کمیسیون از سوی آن‌ها برای خرید بلیط اقدام نمائید. رسپینا این امکان را برای مسافران فراهم آورده تا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان شرکت از ارزان‌ترین بلیط‌ها طی 30 روز آینده مطلع گردند. در نهایت با واریز وجه به حساب، می‌توانند بلیط را به نرخ مصوب و بدون نیاز به دسترسی اینترنت رزرو نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رسپینا بلیط هواپیما وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟

هوادار خانم پرسپولیسی گفت: با انتقال به بخش خصوصی وضع تیم بهتر خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • فروش اینترنتی دارو