Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه و اهدای جوایز سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان که از سه‌شنبه آغاز به کار کرده بود، به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سیرجان برگزار شد. در این جشنواره هشت اثر از شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان و شهربابک به مدت سه روز و به صورت غیر متمرکز رقابت کرده‌اند.

سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان با شعار «تئاتر؛ داستان همیشه جاری» و به منظور جلوگیری از همه‌گیری بیماری کرونا امسال نیز همچون دو سال گذشته به صورت غیر حضوری برگزار شد

این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه، فرماندار، معاون پشتیبانی مجتمع گل گهر، مسئولین شهرستان، جمعی از هنرمندان و اهالی نمایش استان کرمان جمعه دوازدهم آذرماه به میزبانی شرکت گل گهر در سیرجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام حسینی امام جمعه سیرجان در این آیین گفت: امیدواریم این هنر همواره هدف‌هایی را برگزیند که برای جامعه مفید باشد و در آموزش و فرهنگ‌سازی جامعه نقش خود را ایفا کند.

محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز با بیان اینکه سیرجان ظرفیت ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد، گفت: از شرکت گل‌گهر و همه کسانیکه موجب پویایی حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان سیرجان هستند، تشکر می‌کنم. سیرجان ظرفیت‌های بسیاری در عرصه فرهنگ و هنر دارد که اینک با همراهی گل گهر بسیاری از این ظرفیت‌ها در حال شکوفا شدن است.

در پایان این مراسم از هنرمندانی که با نظر هیات داوران جشنواره در بخش‌های مختلف برگزیده شده بودند، تجلیل شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گل گهر سیرجان جشنواره تئاتر شرکت گل گهر استان کرمان استان کرمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن