Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد نادربیگی در مورد این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه سارقی با انتخاب سوژه‌های خود از بین خانم‌های مسن خود را به عنوان نیکوکار معرفی و با اعلام این موضوع که قصد کمک کردن به افراد مستمند را دارد، اعتماد آن‌ها را جلب و پس از نزدیک شدن به آن‌ها به بهانه خرید طلا برای همسرش، طلاجات مالباختگان را دریافت و با شیوه متقلبانه ای اقدام به سرقت آن‌ها می‌کرد، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی گسترده موفق به شناسایی این سارق شده و با تحت نظر قرار دادن اقدامات نامبرده، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اعتراف متهم به ۴۰ فقره سرقت به این شیوه در استان‌های البرز، تهران، مازندران، اصفهان، هرمزگان و خراسان رضوی، اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام جهادی کارآگاهان، همه مالباختگان سرقت‌های اعتراف شده از سوی سارق شناسایی و تلاش برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه تحقیقات در زمینه شناسایی مالخراموال مسروقه نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با دستور دادیار شعبه ۲۶ دادیاری دادسرای ناحیه ۴ کرج، تصویر بدون پوشش این متهم حرفه ای در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه و یا توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

همچنین سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه بیهوش کردن راننده خودروهای عمومی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی سرقت‌های به وقوع پیوسته و استفاده از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد به کار گرفته شده از سوی این متهم، اظهار داشت: این سارق تحت پوشش مسافر سوار خودروهای عمومی شده و در ادامه با استفاده از مواد غذایی مسموم رانندگان را بیهوش و لوازم با ارزش آنها را مورد سرقت قرار می‌داد.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: با دستور بازپرس شعبه ۹ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج، تصویر بدون پوشش این فرد در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه و یا از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث سرقت سارق مسافرکشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام قیمت ریحانه پارسا بازار آزاد ریحانه پارسا برهنه دنیا جهانبخت قیمت دلار ریحانه پارسا بازیگر بورس پلیس آگاهی سرقت قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری سارقین به عنف، راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده برملا شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در ۲ اردیبهشت ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزل منجر به قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرم‌بید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

حبیبی تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: قاتل و همدستش که از سارقین حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت به عنف دیگر در شهرستان‌های خرم‌بید و آباده نیز اقرار کردند.

وی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران