Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:37:31 GMT

سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری ترامپ در رسانه!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۶۱۰۹

سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری ترامپ در رسانه!

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز، شریک رسانه‌ای ترامپ می گوید یک میلیارد دلار برای تاسیس شبکه اجتماعی رئیس جمهور اسبق آمریکا سرمایه‌گذاری شده است.

پالم بیچ، فلوریدا (AP)آسوشیتدپرس- شرکت رسانه‌های اجتماعی جدید دونالد ترامپ با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری از سرمایه‌گذاران نهادی موافقت‌نامه‌هایی را به امضاء رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور سابق، شرکت جدید خود، ترامپ رسانه و گروه فناوری را در ماه اکتبر راه‌اندازی کرد. او از برنامه‌ای برای یک اپلیکیشن پیام‌رسان جدید به نام «واقعیت اجتماعی» برای رقابت با توییتر و دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی که او را پس از آشوب ۶ ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا ممنوع کردند، رونمایی کرد.

برنامه TMTG این است که از طریق ادغام با «Digital World Acquisition Corp»(شرکت فراگیر جهانی دیجیتال) یک شرکت خرید با هدف ویژه که تنها هدف آن خرید یک شرکت خصوصی و عمومی کردن آن است، به یک شرکت سهامی عام تبدیل شود.

در بیانیه مطبوعاتی که روز شنبه توسط ترامپ رسانه و دنیای دیجیتال منتشر شد، سرمایه گذاران نهادی شناسایی نشدند. این پول پس از ترکیب این دو شرکت از گروه متنوعی از سرمایه گذاران فعالیت می‌کند.

شرکت دنیای دیجیتال(Digital World)  در بیانیه خود اعلام کرد که مبلغ ۱ میلیارد دلار ورای ۲۹۳ میلیون دلاری است که برای سرمایه گذاری به کار گرفته شده است.

ترامپ به عنوان رئیس TMTG اعلام شده است.  اگر این شرکت ترکیبی عملکرد خوبی داشته باشد او ده‌ها میلیون دلار پاداش ویژه دریافت خواهد کرد، و احتمالاً میلیاردها دلار ثروت برای رئیس جمهور سابق به همراه خواهد آورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری رسانه آمریکا آسوشیتدپرس اپلیکیشن پیام رسان میلیارد دلار سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!

بورس تهران که در سال قبل، هفتمین بازار سهام بزگ خاورمیانه به شمار می‌رفت؛ در سال جاری با افزایش قابل توجه دومین بازار سهام امارات متحده عربی، یک پله نزول کرد و به هشتمین بازار سهام بزرگ خاورمیانه بدیل شد.

به گزارش اکوایران، بورس تهران به عنوان بزرگترین بازار سهام کشور، دارای ارزش بازاری برابر با مجموع ارزش شرکت‌های پذیرفته شده در این بازار است. ارزش بازاری بورس تهران در سال گذشته نوسانات متعددی داشته است، ولی در اردیبهشت ماه امسال ترازی نزدیک به تراز اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ دارد. این در حالی است که ارزش دلار بازار آزاد در این مدت رشد داشته که ارزش دلاری کمتری به نسبت اردیبهشت ماه سال قبل برای بازار سهام در بر دارد.

ارزش دلاری بورس تهران با در نظر گرفتن نرخ دلار ۶۵ هزار تومانی در حال حاضر حدودا ۱۲۲ میلیارد دلار است و در صورتی که نرخ دلار بازار آزاد را ۶۰ هزار تومان فرض کنیم به ارزش دلاری ۱۳۳ میلیارد دلاری بورس تهران می‌رسیم. اردیبهشت ماه سال قبل، ارزش دلاری بازار‌های سهامی خاورمیانه به شکلی بود که بورس تهران پس از بورس شش کشور منطقه، با ۱۴۵ میلیارد دلار، هفتمین بازار سهامی بزرگ خاورمیانه به شمار می‌رفت. در اردیبهشت ماه امسال با کاهش ارزش دلاری بازار بورس اوراق بهادار تهران و افزایش قابل توجه ارزش دلاری بازار مالی دبی که دومین بازار سهامی کشور امارات متحده عربی به شمار می‌رود؛ بورس تهران به رتبه هشتم جدول بزرگترین بازار‌های سهامی خاورمیانه سقوط کرد.

تداول عربستان که در سال‌های اخیر به بزرگ‌ترین بازار سهامی منطقه تبدیل شده است؛ با رشد نزدیک به ۱۲ درصد در ارزش دلاری خود به نسبت اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ارزش دلاری ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد دلاری رسیده است. ارزش دلاری بورس ابوظبی نیز در این مدت ۹ درصد رشد داشته و به ۸۰۶ میلیارد دلار رسیده است.

بورس تل آویو نیز در یک ساله اخیر با افزایش ارزش بازاری همراه بوده و به ارزش دلاری ۴۷۵ میلیارد دلار دست یافته است. دومین بازار سهامی امارات متحده عربی نیز با ۹۵ درصد افزایش ارزش دلاری به ارزش ۱۸۷ میلیارد دلاری دست یافته است.

بورس تهران در حال حاضر بالاتر از بازار سهام کازابلانکا و مصر، هشتمین بازار سهامی بزرگ خاورمیانه به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ