Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@08:19:06 GMT

تهران بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۶۱۱۱

تهران بارانی می‌شود

 

به گزارش تابناک، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا نیمه ابری و به دلیل پایداری نسبی جو، در نواحی پرتردد شهری، همراه با غبار محلی و افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می شود.

از روز سه شنبه (۱۶آذر) روند افزایش پایداری جو و انباشت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود و در روز چهارشنبه(۱۷آذر) افزایش شاخص کیفیت هوا تا شرایط ناسالم برای تمام افراد مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۵ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۱۵آذرماه) صاف و همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا(۱۶آذرماه) صاف و غبارآلود خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۴و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی شهرآورد تهران هواشناسی استان تهران تهران بارش باران آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی شهرآورد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین،محمدجواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است،‌ گفت: حداقل دمای ثبت شده صبح امروز شهر قم ۱۸ درجه بوده است و انتظار داریم حداکثر دمای امروز هم به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد.

وی افزود: شهر دستجرد با ثبت حداقل دمای ۱۴ درجه سردترین نقطه استان بوده است.

ترابیان با اشاره به کاهش حدود ۳ درجه ای حداکثر دمای فردای قم نسبت به امروز، گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار داریم بارش رگباری باران در برخی مناطق استان را تجربه کنیم.

وی گفت: روز جمعه هم آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش رگباری باران در برخی ساعات پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است
  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
  • ادامه بارش‌ها در برخی مناطق کرمان
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی