Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:24:45 GMT

سه امتیاز و سه گل تا صدرنشینی آلومینیوم (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۶۱۷۹

سه امتیاز و سه گل تا صدرنشینی آلومینیوم (عکس)

تیم فوتبال آلومینیوم در صورت پیروزی پرگل مقابل تراکتور به صدر جدول رده‌بندی صعود خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پرسپولیس و استقلال به نتیجه تساوی رسیدند و سپاهان به گل‌گهر باخت تا فرصتی مطلوب برای شاگردان رسول خطیبی برای صدرنشینی به وجود بیاید.

 

آلومینیوم که تا هفته هفتم ۱۳ امتیاز کسب کرده، حالا با صدر جدول سه امتیاز فاصله دارد و در صورت پیروزی خارج از خانه برابر تراکتور، با گل‌گهر هم امتیاز خواهد شد‌ و به میانگین دو امتیاز در هر بازی نیز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با این حال تفاضل +۷ و همچنین گل زده بالای تیم گل‌گهر سبب شده تا حاشیه امنیت مناسبی در صدر جدول داشته باشد. بنابراین آلومینیوم برای صدرنشینی به پیروزی با سه اختلاف گل نیاز خواهد داشت.

 

آنها فصل گذشته موفق شدند تراکتور را در تبریز ۲-۰ شکست دهند.

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید