Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@03:02:20 GMT

شهرام عبدلی مهمان امشب «ما و شما»

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۶۲۷۰

شهرام عبدلی مهمان امشب «ما و شما»

شهرام عبدلی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «پرستاران»، مهمان برنامه امشب «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شهرام عبدلی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان کانال کردی شبکه سحر در برنامه «ما و شما» خواهد بود و با مخاطبان کردزبان این شبکه گفت و گو خواهد کرد. 

 وی علاوه بر تشریح کارنامه هنری خود از نقش آفرینی اش در مجموعه تلویزیونی « پرستاران» که هم اکنون از کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است و مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفته خواهد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرام عبدلی متولد 1355، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات است و از سال 1378 با سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری کار خود را شروع کرد و با سریال خط قرمز به شهرت رسید.

نفس های آرام، ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها، دختری در قفس و ... از فیلم های سینمایی است که وی در آن بازی کرده و در مجموعه های تلویزیونی همچون؛ فرشتگان بی بال، صبح آخرین روز، حکایت‌های کمال، راه و بیراه ، سر دلبران، بلندی‌های زیرپا، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مختارنامه، خط‌شکن، رستگاران، معمای شاه و ... نیز به نقش آفرینی پرداخته است. 

نریشن معرفی کامل مهمان برنامه و بیوگرافی هنری او، پخش قسمت هایی از فیلم ها و سریال ها با نقش های تاثیر گذار وی، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل «ما و شما»، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها  و ... از بخش های دیگر این برنامه است.

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی 14آذر، ساعت 21 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر تئاتر تلویزیون فارغ التحصیل ادبیات فیلم های سینمایی بازی پشت صحنه معمای شاه بازیگر سینما شبکه سحر حکایتهای کمال شهرام عبدلی برنامه ما و شما قصه دل ها رستگاران بیوگرافی هنری کانال کردی شبکه سحر شهرام عبدلی ما و شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم