Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه نمایشگاه آثار نقاشی و گرافیک "نورالدین دوست محمد" از امروز(14 آذر) در نگارخانه میرزا رضا کلهر کرمانشاه آغاز به کار کرد.

این هنرمند کرمانشاهی در گفت و گو با ایسنا از این نمایشگاه به عنوان پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی خود یاد کرد و افزود: در این نمایشگاه 28 اثر نقاشی و گرافیک به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آثار ارائه شده در سبک های رئال، سورئال، آبستره و کلاژ هستند.

دوست محمد خاطرنشان کرد: موضوع عمده آثار طبیعت بی‌جان است که از تکنیک رنگ روغن و آکریلیک در کشیدن آنها استفاده شده است.

این هنرمند کرمانشاهی مدت برپایی این نمایشگاه را یک هفته اعلام و تصریح کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه (19 آذر) برای بازدید علاقمندان برپا خواهد بود.

نمایشگاه نقاشی آثار دوست محمد از 14 تا 19 آذر صبح ها از ساعت 9 تا 12  و بعدازظهر ها از ساعت 15 تا 18 غروب برای بازدید علاقمندان برپا خواهد بود.

همچنین در این نمایشگاه امکان خرید آثار هم برای علاقمندان فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كرمانشاه منطقه کرمانشاه نقاشي دوست محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد