Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر خود را مربی خوش شانسی دانست که هدایت این تیم را بر عهده دارد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های رم و اینتر در ورزشگاه المپیکو برابر هم به میدان رفتند که در نهایت شاگردان «سیمونه اینزاگی» موفق شدند میزبان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند. 

سیمونه اینزاگی بعد از این دیدار گفت: نمی‌دانم این بهترین عملکرد ما بود یا نه، اما ما با یک تیم رم روبرو شدیم که تنها یک بار در خانه شکست خورده بود، بنابراین آمدن به اینجا و این پیروزی واقعاً اعتماد به نفس ما را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این یک سیگنال عالی برای کل تیم و هواداران است و من فکر می‌کنم بسیاری از هوادارانی که برای این بازی به رم آمده‌اند، خوشحال به خانه رفتند.

او در ادامه گفت: من خوش شانس هستم که بازیکنان همه کاره‌ای در اختیار دارم. به عنوان مثال، روبرتو گالیاردینی در آخر هفته  گلزنی کرد، اما امروز روی نیمکت ماند. این فوق‌العاده است که همه در دسترس هستند و آماده هستند تا در صورت نیاز بازی کنند. باستونی یک مدافع میانی است، اما پس از حضور در خط میانی، پاس گل سوم را فراهم کرد. تطبیق پذیری و حرکت در فوتبال مدرن مهم است و خوشبختانه من بازیکنانی با این ویژگی‌ها دارم، بنابراین در تمرینات روی آن کار می‌کنیم و آن‌ها را وادار می‌کنیم تا نقش‌ها را عوض کنند و اوضاع را تغییر دهند.

اینتر فصل گذشته اسکودتو را تحت هدایت آنتونیو کونته به دست آورد، اما رویکرد بسیار متفاوتی تحت هدایت اینزاگی دارد و امیدوار است بار دیگر قهرمانی را به دست بیاورد.

این مربی در پایان درباره بازگشت به المپیکو گفت: طبیعتاً بازگشت به المپیکو برای من عادی نیست، زیرا ۲۲ سال خانه من بود. با این حال، من کاملاً روی بازی متمرکز بودم، زیرا به این نتیجه نیاز داشتیم و علیرغم مشکلات آن‌ها، رم همچنان تیم خوبی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی اینتر آ اس رم سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است