Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان مرکزی گفت: امروز در پویش احسانه ۳۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌برخوردار و در پویش گرمای احسان ۱۷۱ بخاری و آبگرمکن به خانواده‌های کم‌برخوردار استان اهدا می‌شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، مجتبی تهامی ظهر امروز در آغاز طرح مثبت حرکت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، پویش ملی احسانه و پویش ملی اهدای وسایل گرمایشی به مناطق کم‌برخوردار به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مرکزی در سال گذشته اظهار داشت: در سال 99، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) باتوجه به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه کمک مواسات به مردم در این شرایط شیوع بیماری کرونا که به لحاظ روانی ‌و اقتصادی شرایط سختی بود وارد میدان شد تا بتواند مقداری از رنج و سختی‌های مردم را کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 5 رزمایش همدلی و احسان در سال گذشته برگزار شد که می‌توان به رزمایش مشق احسان(اهدای نوشت‌افزار)، اهدای بسته‌های معیشتی، اهدای بسته‌های احسان سلامت، پویش احسانه، اهدای جهیزیه و اردوهای جهادی در زمینه مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد که در مجموع بالغ‌بر 124 هزار بسته معیشتی مختلف از جمله بهداشتی، لوازم‌التحریر و غیره توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیادهای وابسته به ارزش 17 میلیارد و 750 میلیون تومان توزیع شد.

امام‌جمعه اصفهان: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جلودار کمک‌های خیرانه استمحموله امدادی و اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق زلزله‌زده هرمزگان توزیع شداستاندار یزد: فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بسیار پررنگ است

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان مرکزی ادامه داد: امروز در پویش احسانه 32 سری جهیزیه کالای ایرانی شامل یخچال، فرش، گاز و غیره به زوج‌های جوان کم‌برخوردار استان و در پویش گرمای احسان 171 بخاری و آبگرمکن به خانواده‌های کم‌برخوردار در استان اهدا می‌شود که این دو پویش توسط بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام می‌شود.

تهامی تصریح کرد: در پویش مثبت حرکت توسط بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی امام(ره) 108 ولیچر به معلولان کودک و نوجوان تا سن 14 سال اهدا می‌شود و ارزش این سه پویش بالغ‌ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره استان مرکزی کم برخوردار اهدا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن

مردم می‌توانند با اهدای اسناد، دست نوشته‌ها، دستخط ها، فیلم ها، عکس ها، اعلامیه ها، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی یا سربی، کتاب‌های نادر و نفیس و مجموعه‌های خانوادگی در این پویش مشارکت کنند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران داخلی و خارجی به منابع، فعالیت‌های علمی و پژو هشی و تقویت تعامل جمهوری اسلامی ایران با جامعه فرهنگی و علمی خارج از کشور و فدراسیون‌های بین المللی علمی و تخصصی از اهداف راه اندازی این پویش است.

سامانه https://nlai/crowdsourcing و شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۳۵ و ۰۲۱۸۱۶۲۵۳۲۰ برای اهدای منابع سندی و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۶۲۳۲۴۰ یا ۰۲۱۸۱۶۲۳۱۵۴ برای اهدای منابع کتابخانه‌ای در نظر گرفته شده است.

اسناد ملی هر کشور گنجینه‌ای گرانبها و پلی میان گذشته و آینده آن کشور است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم امین و حافظ تاریخ تمدن ایران زمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید