Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:16:53 GMT

برگزاری نشست کمیسیون ورزشکاران در غیاب ۹ عضو!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۶۵۶۱

برگزاری نشست کمیسیون ورزشکاران در غیاب ۹ عضو!

به گزارش خبرنگار مهر، کش و قوس های کمیسیون ورزشکاران که پیش از برگزاری اولین جلسه این کمیسیون و به دلیل اعتراضات مطرح شده نسبت به اعضای انتصابی آغاز شد، کماکان ادامه دارد؛ به طوری که دومین نشست کمیسیون ورزشکاران هم در غیاب ۹ نفر از اعضا برگزار شده است.

دومین نشست کمیسیون ورزشکاران امروز یکشنبه و از ساعتی پیش در محل کمیته ملی المپیک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندا شهسواری، فرزانه فصیحی، محمد علی گرایی، حسن یزدانی، هادی ساعی، احسان حدادی، امین بوداغی، ذبیح الله پورشیب و شهربانو منصوریان اعضای غایب در نشست امروز هستند.

این ورزشکاران در حالی حضور در نشست امروز را تحریم کردند که قرار است رای گیری برای انتخاب نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی و همچنین معرفی ۶ نماینده این کمیسیون در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در همین جلسه انجام شود.

البته که طبق آیین نامه کمیسیون ورزشکاران (بند ۶ از ماده ۴) برگزاری نشست با حضور اکثریت اعضا (نصف به علاوه یک) رسمیت می یابد و بدین ترتیب با حضور ۱۱ عضو، نشست امروز و مصوباتش قانونی خواهد بود.

سجاد گنج زاده، بهداد سلیمی، مجتبی عابدینی، زهرا نعمتی، حمیده عباسعلی، مصطفی نودهی، نجمه خدمتی، حسین ساوه شمشکی، محمد بیداریان، محمد باقری معتمد و ثریا آقایی ۱۱ عضوی هستند که نشست امروز کمیسیون ورزشکاران با حضور آنها در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران هم در حالی هفته گذشته تشکیل شد که محمدرضا گرایی و حسن یزدانی در راستای اعتراض فدراسیون کشتی در رابطه با اعضای انتصابی این کمیسیون در آن شرکت نداشتند. آن نشست هم با حواشی زیادی از سوی ورزشکاران همراه بود.

کد خبر 5367427

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک هیات اجرایی کمیته المپیک دربی 97 تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران دربی هندبال لیگ کشتی باشگاه پرسپولیس سردار آزمون یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال مسابقات قهرمانی جهان مهدی طارمی نشست کمیسیون ورزشکاران نشست امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم